NEEEEJ Lynnedslag :(

  • VI har lige haft et lynnedslag. Jeg er ikk 100% sikker på hvor det slog ned, men jeg står med 1 stk pc med defekt netkort nu. Det er ikk det væreste, min benchmaskine kan ikk tænde. Jeg har tjekket psu, ram, gfx. Nu er der skal kun mit claasified eller cpu der kan have taget skade.


    SPØRGSMÅL:
    Der var ikk tilsluttet 230V til min benchmaskine, kan bundkortet blive smadret via netstikket? Det var det eneste der var tilsluttet.

  • selvom du kun har netstikket i, så kan den nemt riste hele lorte. Eller i hvert fald bundkortet.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har også prøvet det. både min og min fars netkort røg. Måske din forsikring dækker det. Vores gjorde.. Også er det sku godt at havde nogen gamle Hardiske i som lamer og er meget langsome så får man sku nye :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Giraffen
    Takker for svar. Nu det anmeldt til forsikringen, så må jeg se hvad de siger


    Sidst det skete for mig bad de mig bare lave en liste som de så godkendte, så skulle jeg bare scanne kvitteringer ind på det jeg nu havde kvitteringer på og så smed de pengene ind på min konto.. Dejlig let.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Sidst det skete for mig bad de mig bare lave en liste som de så godkendte, så skulle jeg bare scanne kvitteringer ind på det jeg nu havde kvitteringer på og så smed de pengene ind på min konto.. Dejlig let.. =)


    Det var sku nemt. Kan huske da min blev ristet, da kom et firma fra sønderjylland og hentede den og havde den i en uges tid, for at konstatere at ja, den er brændt af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Det var sku nemt. Kan huske da min blev ristet, da kom et firma fra sønderjylland og hentede den og havde den i en uges tid, for at konstatere at ja, den er brændt af.


    Ja var overraskene let, men lavede en liste inde på edbpriser.dk som jeg så mailede min forsikringsdame og ja så sagde hun bare, mail mig kopi af dine kvitteringer + kontonr så får du pengene.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW