Jagerfly over København

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GiZzZa
    Til de flynørdede....



    Jagerfly over KBH... flyver i cirkler...


    hva siger du? vi kan ikke høre noget her.... de fly larmer...

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Det er da ingenting - bor og arbejder i Vojens (tæt på skrydstrup)
    Så skulle i høre når de laver burn out og tester motorer/ afterburner..
    eller de bruger hovedvejen som retningslinie mod øst og flyver "ret" lavt.
    (det gør "ufoen" generelt også -(awacs))
    Over land må de flyve en del lavere end over byer.


    buzz - der kom lige en eller 2 mere.


    EDIT : link fra EB - de flyver fra den 6-10.07
    http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1191121.ece


    600 mtr- over byer - tror de må gå ned til 150/300 over åben land

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

    Rettet en gang, sidst af Animal-mik ().

  • Det er da hyggeligt når de kommer forbi de kære jægerpiloter :P


    Sidste år engang, kom der et jagerfly flyvene omkring 100 meter over jorden, lige ved siden af vores hus. Aldrig har jeg hørt noget som larmede så meget, og det fløj i sådan en cirkel ud over vandet så jeg kunne sidde og følge det. Fuck det så nice ud man :D Tror lige de glemte at der lå en lille ø som de fløj hen over :)

  • Hehe så skulle i prøve at bo ved vandet. Da jeg boede i ringkøbing engang i sin tid der var der noget ved det. De må flyve lavere over vand så normalt gik de faktisk ned i vand højde over byen og fyrede så afterburner af.


    De drøn det gav når de gik igennem lydmuren fik vinduerne til at ryste :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hehe så skulle i prøve at bo ved vandet. Da jeg boede i ringkøbing engang i sin tid der var der noget ved det. De må flyve lavere over vand så normalt gik de faktisk ned i vand højde over byen og fyrede så afterburner af.


    De drøn det gav når de gik igennem lydmuren fik vinduerne til at ryste :)


    Hmm, har ikke bemærket noget i de snart 2 år, jeg har arbejdet i Ringkøbing :ph34r:

  • Heldige jer...det ser da fedt ud når der kommer nogle F-16 fly flyvende i lav højde. Det er da et af de smukkeste fly der findes.


    Tidligere var det en tradition at i løbet af festivalugen på Roskilde kom der nogle F-16 fly forbi og lavede en lille "dogfight"-opvisning.


    Men så for 4-5 år siden var der klager over det fordi det larmede. Og det er fra personer der går til rockkoncerter hvor ørerne bliver blæst ud :crazyeyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Gad nu godt se et par Tomcats (eller Apache) slå sig løs i det danske luftrum.. :T


    Edit: Eller en CH53E Super Stallion. Den ser bare sååå vimmer ud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m
    Gid et af de forp..."/#%/"!&# fly ville skvatte ned.. Arbejdsro! Lebensraum! Whargh! X(


    Mit værelse vender lige ud til et sted hvor der holder busser ca. hvert 5 minut i centrum af Viborg. Man kan vænne sig til meget, selv brummende, hvinende busser :D :))

  • Har arbejdet en del inde på flyvestationen Værløse før den blev lukket, der så man mange spændende ting og på tæt hold, har bla stået på et tag 100 meter fra et F-16 der lettede. Men den mest larmende oplevelse var uden tvivl da flyvestationen fik besøg af 2 engelske Tornados, aldrig har jeg hørt noget der larmede/buldrede så meget(det skulle lige være topfuel dragsters på mantorp i sverige). Har også prøvet at stå for enden af startbanen(på en vej der går rundt om hele flyvestationen) da der landede et F-16, mig og min makker kunne mærke varmen fra flyet, det var spændende :D


    Mhs til larm i hverdagen, har jeg i mange år boet på en nedlagt station :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BrtlsnMit værelse vender lige ud til et sted hvor der holder busser ca. hvert 5 minut i centrum af Viborg. Man kan vænne sig til meget, selv brummende, hvinende busser :D :))


    Hrmpf! Jeg ka da altid tænde kompressoren.. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xt0m


    Hrmpf! Jeg ka da altid tænde kompressoren.. ;)


    For at vise din vrede? :D Jeg glemte endda at nævne at der er ét rum mellem mit værelse og det største rum på Crazy Daisy lige ved siden af :P Så det er vældig fint - torsdag, fredag, lørdag :)