Anmeldelser og test i digitalfoto

• Så er der kommet et Særtryk af Digitalfoto nr: 7 . 09

Testen går ud på at de har testet 4 gode DSLR kameraer, dog er testen helt hen i vejret hvis i spørger mig.

De 4 kameraer der er testet er:

Canon 5D MK II, Sony Alpha 900, Nikon D700 og Olympus E-3.

Det første som lige falder mig ind er de tester et IKKE fullframe kamera op imod 3 fullframe, det andet er at Olympus E-3 taber på prisen også lyder priserne sådan her:

Canon 5D MK II hus: 21999
    Nikon D700 Hus: 21595
    Sony A900 Hus: 25000
    Olympus E-3 hus: 13199

Hvad sker der? den r jo kun 8.000 kr billigere end den nærmeste konkurrent også taber den på pris???

Dette er bare endnu et ud af mange beviser på at folk der sidder og OFFICIELT tester nogen steder, ikke har en skid forstand på at teste!

Når ja også står man som sælger i en butik og skal forklarer nogen folk hvorfor der er sådan et udfald i en test...

Jeg ved ikke hvad andre siger til sådan en test som denne? i mine øjne burde olympusen slet ikke være i testen.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Det kunne godt lyde som de samme folk der tester for EB.dk. De har også utallige eksempler på, at produkter der ikke bør sammenlignes bliver det, men de er tilsyneladende ligeglade med den kritik de får efterfølgende.

Det er trist, at sådanne tests får lov til at blive offentliggjort, for de vildleder mere end de vejleder og rigtig mange mennesker har en tendens til at tro på tests end hvad en ekspedient m.v. siger.

• Nu har jeg ikke læst denne test. Men jeg køber ikke digital foto det skyldes jeg syntes det er et skod blad. Det skyldes blandt andet at deres test er helt hen i vejret.

Har flere gange fundet direkte fejl i bladet. Hvor de skriver noget teknisk som er totalt hen i vejret.

Kan godt se det må være træls at få kunder i en butik der har læst sådan en test.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hvis det havde været i USA så var der sku sikkert nok nogen der havde været dumme nok til at ligge sag an imod dem for at være så dumme oO

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

Oprindeligt indlæg af Maverick

Hvis det havde været forbudt at være dum i USA ville de få seriøse pladsproblemer i fængslerne.
    Læser ikke digital foto.

de er ikke dumme bare augante der er en stor forskel