Ja, som overskriften siger, så kan vi langt om længe se frem til det andet spil i serien
De har lavet en lille teaser, der er dog ikke tale om noget in game footage.
Tjek den ud på: http://www.crytek.com/games/crysis2/videos/

Crysis 2 er officielt
-
-
lidt tam Teaser må jeg godt nok sige, men fedt at der kommer et nyt Crysis håber det blir ligeså godt som den original og Warhead hvis ik bedre.
-
Håber de satser på mere end bare lave et spil med god grafik, det forrige var svagt på multiplayer-delen, længden af spillet og AI'en fuckede tit imo...
-
Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.
-
Oprindeligt indlæg af pingomann
Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.Præcis...
-
Nu har man vist at crysis 2 ville komme i snart et år, men det er da rart at få lidt nyere information
-
Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.
Edit: Må dog sige at jeg glæder mig mest til Modern Warfare 2.
-
Oprindeligt indlæg af fredek
Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.Edit: Må dog sige at jeg glæder mig mest til Modern Warfare 2.
Ja det er også det jeg ubetinget glæder mig mest til
Multiplayer delen selvfølgelig, single player delen blir vel ligeså skod som sædvanlig.
-
Jubii endelig en mere, er blevet lidt træt af at gennemføre Crysis igen og igen
-
Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.Edit: Må dog sige at jeg glæder mig mest til Modern Warfare 2.
Ja Modern Warfare 2 er også det spil jeg glæder mig mest til
-
Oprindeligt indlæg af Svan
Præcis...
Nu er det jo også en Teaser trailer..
meningen er den skal være kort og intetsigende, bare for at pisse os af fordi vi vil ha' mere!
-
Oprindeligt indlæg af Schultz
Nu er det jo også en Teaser trailer..
meningen er den skal være kort og intetsigende, bare for at pisse os af fordi vi vil ha' mere!
Ja det har du nok ret i... Lidt ligesom Modern Warfare 2's server. Udover at den rent faktisk sage mere.
-
sad lige og læste jeres kommentare før jeg så videoen.. og skal da lige love for den er intetsigende.. der er jo knap nok ingame footage med.. kun lige af dragten.. som vi godt kender, fra tidligere..
-
Ja det har du nok ret i... Lidt ligesom Modern Warfare 2's server. Udover at den rent faktisk sage mere.
Tjo...
-
lidt neder at Cryengien 3 bare er en nedgraderet Cryengien 2 så den kan kører på konsoller : / se selv: http://www.pcgameshardware.com…es-Video-comparison/News/
Håber dog at de optimere det på pc så det bliver mindst lige så flot som crysis 1
-
Oprindeligt indlæg af Karse
lidt neder at Cryengien 3 bare er en nedgraderet Cryengien 2 så den kan kører på konsoller : / se selv: http://www.pcgameshardware.com…es-Video-comparison/News/Håber dog at de optimere det på pc så det bliver mindst lige så flot som crysis 1
Håber jeg ikk er rigtig...
-
Hvis jeg kender Crytek nok, så skal i ikke tvivle på at det bliver grafisk ringere, kun bedre. De har sagt i et interview, at de vil prøve at opnå foto-realistisk grafik.
-
Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..
-
Det er jeg helt enig i, selvom at spillet ikke reelt har nogen god historie, så er det sku sjovt at spille et spil, som kan gøre mig næsten helt høj af den gode grafik.
Jeg glæder mig til at se hvilke standarder Crysis 2 sætter grafisk.
-
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..har det på samme måde. hele historien og slutningen i crysis er noget direkt BÆ. men grafikken er uovertruffen! og elsker mulighederne man har med våbene og cloack osv. så håber de gør noget mere ud af handlingen i 2'eren...