Crysis 2 er officielt

• Ja, som overskriften siger, så kan vi langt om længe se frem til det andet spil i serien :D
    De har lavet en lille teaser, der er dog ikke tale om noget in game footage.
    Tjek den ud på: http://www.crytek.com/games/crysis2/videos/

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Rettet en gang, sidst af zaxder ().

• Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Oprindeligt indlæg af pingomann
    Tja, den trailer fortæller intet. Vil umiddelbart mene det er normalt at en trailer ligesom fortæller hvad spillet indeholder og går ud på. Men det bliver spændende med den nye CryEngine, og se om det har gjort den store forskel fra den gamle.

Præcis...

• Nu har man vist at crysis 2 ville komme i snart et år, men det er da rart at få lidt nyere information ;)

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.

Edit: Må dog sige at jeg glæder mig mest til Modern Warfare 2.

Oprindeligt indlæg af fredek
    Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.

Ja det er også det jeg ubetinget glæder mig mest til :D Multiplayer delen selvfølgelig, single player delen blir vel ligeså skod som sædvanlig.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Jubii endelig en mere, er blevet lidt træt af at gennemføre Crysis igen og igen

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af fredek
    Tja jeg har vidst at det kom siden jeg så slutningen af den første :)). Glæder mig. Så traileren for et par dage siden.

Ja Modern Warfare 2 er også det spil jeg glæder mig mest til :-)

CoreI7 5820K@4.5GHz

32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

ASUS Msi X99 Sli Plus

Corsair 1500w

KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

[align=center] CorsAir Carbide 540

[align=center]

Oprindeligt indlæg af Schultz

Nu er det jo også en Teaser trailer.. ;) meningen er den skal være kort og intetsigende, bare for at pisse os af fordi vi vil ha' mere!

Ja det har du nok ret i... Lidt ligesom Modern Warfare 2's server. Udover at den rent faktisk sage mere.

• sad lige og læste jeres kommentare før jeg så videoen.. og skal da lige love for den er intetsigende.. der er jo knap nok ingame footage med.. kun lige af dragten.. som vi godt kender, fra tidligere..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• lidt neder at Cryengien 3 bare er en nedgraderet Cryengien 2 så den kan kører på konsoller : / se selv: http://www.pcgameshardware.com…es-Video-comparison/News/

Håber dog at de optimere det på pc så det bliver mindst lige så flot som crysis 1

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

• Hvis jeg kender Crytek nok, så skal i ikke tvivle på at det bliver grafisk ringere, kun bedre. De har sagt i et interview, at de vil prøve at opnå foto-realistisk grafik.

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

• Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Det er jeg helt enig i, selvom at spillet ikke reelt har nogen god historie, så er det sku sjovt at spille et spil, som kan gøre mig næsten helt høj af den gode grafik. :crazyeyes:

Jeg glæder mig til at se hvilke standarder Crysis 2 sætter grafisk.

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Det håber jeg sq os.. for det er fandme dejligt at ha et spil, hvor hver gang jeg gennemføre det, kan jeg stadig blive overrasket over grafikken.. for selve gameplayet er jeg ikke vild med.. bare fedt at se det mega gode grafik..

har det på samme måde. hele historien og slutningen i crysis er noget direkt BÆ. men grafikken er uovertruffen! og elsker mulighederne man har med våbene og cloack osv. så håber de gør noget mere ud af handlingen i 2'eren...