Så er det tid til LeMans

Oprindeligt indlæg af dna

Det er da bedre end dengang Thorkild Thyrring gik rundt og interviewede folk i pitområdet.

Anders

åh.. mind mig ikke om den mand. Jeg får knupper over hele kroppen.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af Shooqer

Ring til lægen, det findes der midler mod:D

der er kun et middel mod Thyrring og der er at fjerne hans tunge.. så slipper vi da i det mindste for, at høre på ham. Især nu efter at ViaSkvat har ansat ham til at fortælle "historier" før hvert F1.... oh dear :boxed:

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af dkwolf

der er kun et middel mod Thyrring og der er at fjerne hans tunge.. så slipper vi da i det mindste for, at høre på ham. Især nu efter at ViaSkvat har ansat ham til at fortælle "historier" før hvert F1.... oh dear :boxed:

Mage til højrøvet spade skal man lede længe efter :boxed:

• Glem nu den gamle mand og zap væk mens han forstyrre billedet.
    Tom K kommer tilbage næste år, så har de fået kureret den nye Audi for alle børnesygdommene. :9xo

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Rettet en gang, sidst af Baloo ().

• Ja det er da lidt ærgeligt for Audi at de har været for selvsikre og derfor ikke har gennemtestet bilerne :S Omvendt synes jeg nu nok også at det er fuldt fortjent af Peugeot! De kørte fandme også godt sidste år! Og i år blev det så deres tur..
    Det er også for fedt at Team Essex vandt lmp2! Det er sgu et stærkt dansk team, og jeg håber sgu vi ser meget mere til dem i fremtiden!
    Ærgeligt at Jan Magnussen blev syg, men det gik jo fint for Corvette alligevel...

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Oprindeligt indlæg af xdream
    Ja det er da lidt ærgeligt for Audi at de har været for selvsikre og derfor ikke har gennemtestet bilerne :S Omvendt synes jeg nu nok også at det er fuldt fortjent af Peugeot! De kørte fandme også godt sidste år! Og i år blev det så deres tur..
    Det er også for fedt at Team Essex vandt lmp2! Det er sgu et stærkt dansk team, og jeg håber sgu vi ser meget mere til dem i fremtiden!
    Ærgeligt at Jan Magnussen blev syg, men det gik jo fint for Corvette alligevel...

Ifølge hvad Auditeamet selv sagde under løbet så ville de gerne have testet noget mere, men det er jo en helt ny bil som de løbende har ændret ved så de har simpelthen ikke nået det. Derudover så er der jo de 30 kg ballast de fik at vide for kort tid siden at de skulle placere i en ellers perfekt afbalanceret bil. Det gjorde at den blev lidt ustabil.
    Jeg tror nu ikke Audi har været selvsikre og bare overladt til tilfældighederne. Det ligner ikke lige det team.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Men hvorfor skal audi altid have 30 kg eksta ballast på? :boxed:

Sådan var det også sidste år men Peugeoterne skulle ikke have ekstra ballast :crazyeyes:

Hvordan kan de undgå denne regel det skal da være ens for alle X(

Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Men hvorfor skal audi altid have 30 kg eksta ballast på? :boxed:

Sådan var det også sidste år men Peugeoterne skulle ikke have ekstra ballast :crazyeyes:

Hvordan kan de undgå denne regel det skal da være ens for alle X(

Det er noget Le Mans ledelsen indførte fordi dieselbilerne var for hurtige.

Onde tunger mener at det var fordi de var trætte af at Peugeot ikke kunne komme øverst på skamlen og så måtte noget jo gøres. Men uanset hvad så er der vist ingen tvivl længere om at Peugeot'erne i år var fremragende biler og man kan derfor godt argumentere for at det var ganske velfortjent at de vandt.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Gad vide hvad magnussen så kommer til at køre i næste år :D

så vidt jeg ved, så kommer han da til at køre Corvette..

Corvette dropper jo bare GT1 serien og hopper på GT2 serien, da der simpelthen er for lidt med i GT1 serien..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king

så vidt jeg ved, så kommer han da til at køre Corvette..

Corvette dropper jo bare GT1 serien og hopper på GT2 serien, da der simpelthen er for lidt med i GT1 serien..

Hmm okay det kan jo være.

Men vidste ikke de bare ville hoppe ned i GT2.

Der er da mindst lige så lidt konkurence det er jo kun ferrari og porsche der triller rundt i den klasse.

Men det kunne da også blive interessant hvis Essex rykkede op i LMP1 :D

• Nu er der jo så en mere!

Men jeg synes nu også det er utroligt at det største og mest prestigefyldte racerløb ikke kan tiltrække en større variation af biler.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Nej det er jo ikke lige som i de gamle dage hvor der jo kørte mange forskellige bil producenter rundt.

Men der er jo alligevel mange biler i LMP1. Det er jo måske lige svære at stille op med en bil i standard vogns klasserne GT1 og GT2?

• Der er selvfølgelig ikke så meget prestige i de klasser, men det kan da ikke være sværere at stille op i dem. Det er da langt billigere at udvikle i de klasser end i LMP1.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Der kommer ikke til at køre nogen Corvette rundt på banen næste år. De sagde at Chevrolet helt har droppet Corvetten i den klasse. Om de kommer op med noget nyt, eller de dropper det fuldstændig, er der jo så nok ikke ret mange der ved.

Det har vel også noget at gøre med økonomien det er jo ikke ligefrem fordi at de amerikanske bil producenter svømmer i penge mere :crazyeyes:

Hehe nej :P Men tror nu de kommer frem med noget nyt. De har jo satme også kørt med Corvette lige siden Le Mans startede (næsten) :P