Left 4 Dead 2

  • Left 4 Dead 2 er nu blevet bekræftet at det vil udkomme af Valve, den 17 november 09.
    Her er en trailer: http://www.gamesection.dk/Artikel.asp?id=5562


    Jeg må sku sige at traileren skuffer mig..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • det hele ved at der allerede kommer en 2er skuffer mig :( de har ikke engang frigivet sdk til left 4 dead og kommer der en 2er sker der nok ikke særlig meget mere i udviklingen med 1eren :(

  • Så meget en udvidelsespakke bliver det jo heller ikke.


    Der er jo helt nye maps, nye survivors, flere forskellige zombies og flere våben.


    Og så er der jo også den nye AI Director 2.0.
    Og måske også bedre grafik?


    Så... Måske lidt en udvidelsespakke, men alligevel ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Houly
    hmm tror ikke bedre grafik da den nok også kommer på source engine


    De kan stadig godt få grafikken en smule op.
    Men mener nu heller ikke så meget grafik, men også selve gameplayet bliver nok ændret lidt. F.eks måderne zombie'erne falder på osv. Det har de hvertfald gjort godt i 1'eren.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Underligt de laver en 2'er... Det er jo med garanti bare en moddet udgave af 1'eren. Jeg tror det skal ses som en udvidelsespakke og ikke et spil for sig.


    Ja nemlig.. alt liner sig selv.. bare lidt nye Guns osv...
    det er bare en Moddet ud gave af 1eren for dem der godt kan lide 1eren og har gennemført alt..
    tror dog SDKen kommer med 2eren

  • Jeg er meget glad for nyheden. Jeg tror stadigvæk de udvider 1'eren selvom de er igang med 2'eren. De patcher jo ogs¨stadigvæk hl1 og cs.

  • Jeg er også stadig rigtig glad for 1. men jeg syntes derfor stadig at det er lidt mystisk allerede at udgive spillets efterfølger..

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet en gang, sidst af zaxder ().

  • Det ser virkelig dårligt ud.. Men meget sjovt at se på Steams forum hvor meget folk er splittet der

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Det var da en utrolig kedelig trailer. 1'eren er et skidesjovt spil med vennerne på ventrilo, og mon ikke 2'eren bliver det også? Synes dog det er lidt lamt at det er et helt nyt spil istedet for bare en stor patch til det første spil.. Men man gør meget for at tjene lidt flere skillinger ;)

  • Så længe der kommer flere våben, nye infected + nye maps er jeg glad, er lidt ligeglad med alt andet, da jeg synes spillet fungerer fint med grafik, engine mm. som det er nu.
    Har altid ment at våbenarsenalet i L4D har været alt for småt, så lidt afveksling ville gavne.

  • Jeg syntes at det er en dårlig trailer, men måske lavede de dem bare i et hastværk. Jeg glæder mig i hvert fald til at se hvordan spillet kommer til at blive.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Jeg tvivler egentlig stærkt på valve kan overholde den dato de har sat, og jeg håber inderligt det ender med de dropper det.


    Så hellere nye maps, våben eller andet til left 4 dead (1) og en opdatering af spillet så der kan spilles custom maps nu hvor beta sdk'en er ude.

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dumpen
    Jeg tvivler egentlig stærkt på valve kan overholde den dato de har sat, og jeg håber inderligt det ender med de dropper det.


    Så hellere nye maps, våben eller andet til left 4 dead (1) og en opdatering af spillet så der kan spilles custom maps nu hvor beta sdk'en er ude.


    Man kan altså gost spille custom maps.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek


    Man kan altså gost spille custom maps.


    Ja, men dine venner skal downloade mappet og ligge det i "maps" folderen. Desuden er det ikke understøttet via lobby, så du skal selv ændre gamemode hvis der er tale om et survival eller versus map da standard gamemode er coop / campaign

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

    Rettet en gang, sidst af Dumpen ().