Billige PS3 spil + Blu-Ray

  • Dog er der toldrisiko da de sender fra kanaløerne, og så er de spil/BD pludselig ikke så billige længere.


    Og i det tilfælde skal man bruge toldkursen og ikke den almindelige valutakurs.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Korrekt, firmaet ligger i UK mainland, men det gør deres varelager ikke. De sender fra Guernsey, så du kan da bare betragte dig selv som heldig.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sviskeN
    Når du nu snakker om b-ray, er det så film vi snakker om?
    Hvis du har nogle b-ray film, så vil jeg da ønske noget info om de film.


    ja har købt ca. 50 Blu-Ray film hos the hut.com - hvilke info ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    http://www.dvd.co.uk/ er heller ikke et dumt sted.


    Dog endnu engang med toldrisiko da de som regel sender fra Schweiz :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu


    Dog endnu engang med toldrisiko da de som regel sender fra Schweiz :P


    Skal jeg ikke lige kunne sige hvor har du fundet det ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Korrekt, firmaet ligger i UK mainland, men det gør deres varelager ikke. De sender fra Guernsey, så du kan da bare betragte dig selv som heldig.


    og hvordan kan du se de sender derfra?? Jeg kan intet finde på hvor deres lager skulle blive sendt fra, men hvis de sender det fra UK så er der vel ikke Told!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Skal jeg ikke lige kunne sige hvor har du fundet det ??


    Har jeg fundet her, og så har jeg selv modtaget en fra dem engang fra Schweiz (som var under toldgrænsen)


    Quote


    Q. What if my item hasn't arrived when I expected it to?
    A. We send our items via First Class Royal Mail PacketPost from the UK or from Switzerland. Note that deliveries from Switzerland will still come via Royal Mail First Class post.


    Og jeg giver dig ret JuiCe, amazon.co.uk er ok billigt når man holder det op mod at der ingen toldrisiko er :D


    Ville såmænd gerne betale told af de ting jeg køber det er det kære gebyr der ikke er så sjovt. 155 DKK er mange penge når det er en sølle skive man skal have hjem.


    EDIT:


    Puha nogle voldsomme reaktioner fra folk, jeg mente det såmænd kun som en service at informere jer om "risikoen" ved det. Men hvis i er fuldstændig ligeglade med herlige gebyrer så fortsætter i bare med skyklapper på.


    Nogle handler 100 gange og bliver aldrig snuppet, andre bliver snupper hver gang...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

    Rettet en gang, sidst af ayu ().

  • Ja ok havde sgu ikke lige nærløst deres ting. De par ting jeg har købt er kommet fra uk så har heldigvis ikke været i farezonen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy