Uge 21-22: Bygning/Arkitektur

• Hey...

Så kommer der en ny udfordring, håber der er mindst lige så mange der er firkse på at prøve sig frem.

Tænk over hvad i gerne vil Opnå, og prøv jer så frem.

Der er en del gode guids her og på _WHAT_'s blog..

Tænk over hvad i gerne vil opnå inden i går ud og fotograferer !!

REGLERNE HUSK DEM NU
    * Max B:735 x H:600px

* EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs Theis' blog - for lige skrevet en post om det hurtigst muligt)
    * Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size
    * Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører
    * Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med
    * Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 21-22 : Bygning/Arkitektur

• det er i hvert fald fra dubai, det kan jeg da se :)

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• var lige en tur inde i byen idag og nappede denne her af bruuns..

Se længere nede... exif problemer....

(edit: så skulle den gerne være der :-)

Oprindeligt indlæg af Toby

Ved ikke lige om det er mig, men jeg kan ikke se dine EXIF data på billede...?

kan jeg heller ikk..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af dwmc
    ahh lorte side.. rettede fotoet til i størrelsen på photobucket derfor er de forsvundet.. reupper den lige i aften så skulle den være på plads :-)

Hey... Desværre er det ikke iorden endnu :)
    Der er ikke dato på den, som er det vigtigste.. og så er alle dataerne væk fra billede (det betyder dog ikke noget, det er bare til vores andres nysgerrighed) men datoen står der ikke, jeg kan ivertifald ikke se den... hvad bruger du af program?

Hvis det er PhotoShop, så skal du ikke Klippe, men Crop billede i den størrelse du vil ha :)

(har lige smidt et billede op af hvordan min fil evt ser ud, så du kan se hvad din mangler :) )

• Sådan der ;)

Nu kunne jeg også se at din blænde stod på 3.2 og du havde en lukketid på 1/2000, det var også det jeg var interessert i...

Tror du ville ha fået et lidt andet og måske beder billede ved at sætte blænden op på f.eks. 16 eller noget, og så ha en langsommer lukketid, på ca 1/60... da hele billede ville virke skarper, og ikke kun ca i midten :)

• Nu er din chip jo også så lille så blænde 8 vil give mere dybdeskarphed end 16 for vi andre :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Oprindeligt indlæg af Toby
    Håber da der kommer et par nye skud her i weekenden.. :)

Og husk nu, at skriv en kommentar til de andre billeder, af Bil... så vi andre kan få lidt ris/ros

Det blev desværre ikke til nogle gode skud i min ferie på det flade land ved Rødby.

Så må ud i morgen og tage lidt billeder....