Fra Dun Morogh til havet?

Oprindeligt indlæg af Houly
    Ja så er det den 7. maj du kan lave på alle realms skulle jeg mene

Det var sgu da ringe. Er du sikker på den ikke virker når blizzard har modtaget kr ? :boxed:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Så skulle min konto være opgraderet... Så lyder mit spørgsmål, findes der overhovedet et Realm der hedder Gnomeregan? For kan stadig ikke finde den, eller ikke på blizzards liste.

Oprindeligt indlæg af Luckyme
    Så skulle min konto være opgraderet... Så lyder mit spørgsmål, findes der overhovedet et Realm der hedder Gnomeregan? For kan stadig ikke finde den, eller ikke på blizzards liste.

Tjah. Det gør der faktisk.. Men hvis din ven virkelig spiller på den server, har han da ikke været særlig smart :))

Gnomeregan (realm) er en amerikansk(US) server. De "fleste" i europa spiller på de europæiske (EU) servere :P Det må være lidt irriterende med raidtider og sådan..

Listen over US servere:

http://www.worldofwarcraft.com/realmstatus/

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

Rettet en gang, sidst af Spixe ().

• Hej!

Ja, ved godt det er en US server, men mit spørgsmål lyder bare på hvorfor man ikke kan vælge den inde i spillet når man skal vælge Realm??

Det hjælper vel ikke engang at gen installere spillet

• det kan du da også, du skal bare slå den over på us realm, og måske vælge pvp istedet for pve.....eller er det en rp server ?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Du kan ikke spille på US servers med en EU account

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

• Hehe,

Installation skal også være til US - der er en tekstfil i din installations mappe (kan ikke huske hvad den hedder) - men heri står der hvor den peger hen til logon server - hvis du har installeret med en EU disk så peger den helt naturligt på EU login server.

Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

• Okay...

Hvor er det her egentlig besværligt hehe... Vil det sige at den cd key jeg købte online, at den kan jeg rent faktisk slet ike bruge?

Kan man ikke bare downloade spillet, og så bruge den cd key jeg har købt?

Og hvordan får jeg annulleret min EU account?

• Du gør det jo også selv virkelig besværligt. Vil du ikke meget hellere spille på EU servere, hvor der også er danskere. Forstår ikke helt at din ven vælger at spille på US servere.
    Okay det kan så være din ven/ham du kender ikke er fra danmark, men alligevel. Spil dog på EU servere.