Okay, så jeg skal bare vente til det er gået iorden?
For der står at min gratis periode først starter d. 7 maj, hvilket er den dag min trial stopper.
Okay, så jeg skal bare vente til det er gået iorden?
For der står at min gratis periode først starter d. 7 maj, hvilket er den dag min trial stopper.
Ja så er det den 7. maj du kan lave på alle realms skulle jeg mene
QuoteOprindeligt indlæg af Houly
Ja så er det den 7. maj du kan lave på alle realms skulle jeg mene
Det var sgu da ringe. Er du sikker på den ikke virker når blizzard har modtaget kr ?
Har lige skrevet til blizzard om det virkelig kan passe at man skal vente så længe til det virker... For det synes jeg ikke helt er fair.
Så skulle min konto være opgraderet... Så lyder mit spørgsmål, findes der overhovedet et Realm der hedder Gnomeregan? For kan stadig ikke finde den, eller ikke på blizzards liste.
QuoteOprindeligt indlæg af Luckyme
Så skulle min konto være opgraderet... Så lyder mit spørgsmål, findes der overhovedet et Realm der hedder Gnomeregan? For kan stadig ikke finde den, eller ikke på blizzards liste.
Tjah. Det gør der faktisk.. Men hvis din ven virkelig spiller på den server, har han da ikke været særlig smart
Gnomeregan (realm) er en amerikansk(US) server. De "fleste" i europa spiller på de europæiske (EU) servere Det må være lidt irriterende med raidtider og sådan..
Listen over US servere:
Hej!
Ja, ved godt det er en US server, men mit spørgsmål lyder bare på hvorfor man ikke kan vælge den inde i spillet når man skal vælge Realm??
Det hjælper vel ikke engang at gen installere spillet
det kan du da også, du skal bare slå den over på us realm, og måske vælge pvp istedet for pve.....eller er det en rp server ?
Okay, hvordan gør man det?
ved ikke så meget om det der pvp ect.... Men det er en 'normal'
Du kan ikke spille på US servers med en EU account
Hej igen...
Nu har jeg så købt en US account. Hvordan får jeg den oprettet når jeg har en EU account i forvejen? Skal have slettet min EU så jeg kan bruge US istedet for.
Hehe,
Installation skal også være til US - der er en tekstfil i din installations mappe (kan ikke huske hvad den hedder) - men heri står der hvor den peger hen til logon server - hvis du har installeret med en EU disk så peger den helt naturligt på EU login server.
Okay...
Hvor er det her egentlig besværligt hehe... Vil det sige at den cd key jeg købte online, at den kan jeg rent faktisk slet ike bruge?
Kan man ikke bare downloade spillet, og så bruge den cd key jeg har købt?
Og hvordan får jeg annulleret min EU account?
Du gør det jo også selv virkelig besværligt. Vil du ikke meget hellere spille på EU servere, hvor der også er danskere. Forstår ikke helt at din ven vælger at spille på US servere.
Okay det kan så være din ven/ham du kender ikke er fra danmark, men alligevel. Spil dog på EU servere.