Gaming bærbar

  • Den ser også utrolig lækker ud...


    Jeg har dog regnet ud, at jeg nok først har råd til den om 2 måneder. Tror du stadig, at den ville være det aktuelle bud, eller at jeg skal tage søgningen op igen der? Der sker jo meget på 2 måneder.

  • jeg vil ik anbefale msi da min kun har givet mig problemer. om 2 måneder er der selvfølgelig mange bedre til den samme pris, men det er der altid, desuden så vil både msi´en & HP´en være Langt billigere til den tid :D

  • Du skal ikke regne med at få en "Gamer bærbar" til det beløb, nok bare det vi kalder en bærbar men det skal man heller ikke kimse af.
    F.eks. den sidste du linkede til har et (undskyld mit sprog) crappy grafikkort.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • 10 personer, 10 meninger...sådan er det!


    Eller måske kun 9 meninger, for jeg hopper med på Helmers bud da den har et ret godt grafikkort for en bærbar.


    Hvis du alligevel først har råd om 2 måneder vil jeg foreslå at du lægger låg din søgen indtil da, men dog stadig følger med i diverse tråde her på siden med lignende emner. I denne verden er det umuligt at spå om hvad der er det bedste at købe 2 måneder ude i fremtiden.
    Når du har pengene så vend tilbage og så er jeg sikker på der er nogle af os der er behjælpelige med en masse meninger :9xo


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Yeah, men kan den trække sådan noget som WoW, specielt med wrath på, og evt. noget CS: S og noget far cry 2 på low/mid? Den har jo Radeon 3470 med 4GB DDR2 Ram. Ved dog desværre ikke hvor godt et 3470 er

  • aldrig køb bærbar med shared grafikkort, what so ever :) medbringer ikke andet end problemer..


    jeg har en zepto bærbar med et nvidia 8600gt 512mb og 2gb ram som performer bedre en min makkers bærbar med 1.5gb grafikkort hvor 750 af dem er shared over 4gb ram..


    det er 2 år siden jeg købte den bærbar med disse specs:


    Znote 6224w 14.1" skærm
    Intel core2 duo 1,5Ghz
    1Gb DDR2 PC5300 (har smidt 1Gb extra block i senere)
    120Gb 7200RPM (har byttet ud med 160Gb senere)
    Intel Pro/Wireless 3965AGN
    Ingen operativ system
    6 Cell standard batteri
    NVIDIA Geforce 8600M GT 512mb Dedicated


    til i alt 6202kr. med fragt og internet gebyr på ialt 173kr.


    Har kørt spil som World of Warcraft på medium settings i grafik og 1400x900 opløsning pre-wotlk uden problemer, dog efter wotlk har jeg måtte sætte den på low for at have de 30-40 fps jeg var vandt til :) og kørt Need for speed: Undercover på low grafiksettings med 1400x900 uden probs også :)


    så synes personligt man skal købe en bærbar med Decicated grafikkort istedet for shared.. :)