Højttalere og forstærker sælges

  • God dag!


    Jeg vil sælge mit surroundsystem, da jeg har lidt pengemangel for tiden, og fordi mit værelse alligevel er alt for lille til at udnytte højttalerne ordentligt.






    Marantz SR5600
    Jeg husker stadig den juleaften hvor jeg fik denne dejlige forstærker. Jeg havde tidligere brugt en 20 år gammel Technics forstærker, som havde brugt det meste af sit liv i et skur udenfor. Jeg fik pakket den op og så så min familie ikke ret meget til mig resten af aftenen. Jeg glemte alle de andre gaver og gik ind på mit værelse og satte den til. Hold kæft hvor blev jeg overvældet. Musikken fik et helt nyt perspektiv. Filmene blev mere levende.
    Jeg fik bekræftet at det var sandt som folk siger; Marantz SR 5600 er en meget musikalsk forstærker.


    Så det er med bristet hjerte at jeg sælger den.


    Fuldstændig perfekt stand.


    Læs evt. mere på:
    http://www.audioreview.com/mfr…0/PRD_342874_2718crx.aspx


    Nypris: 5000 Pris: 2600


    2 år og 4 måneder gammel
    Ingen garanti



    [Blocked Image: http://farm1.static.flickr.com/115/314983685_8b02e5aba3.jpg?v=0]







    CERWIN-VEGA VE-28SX
    "Med hele to 8-tommer basser og sin kraftige indbyggede forstærker giver VE-28SX en ny betydning til filmudtryk som ”dybt indhold”. Nu kan alle få lov til at smage på ægte Cerwin-Vega bas!"


    Fuldstændig perfekt stand. Jeg er meget ærgelig over at sælge den. Det er et fantastisk stykke legetøj. Det sætter virkelig prikken over i'et når man ser film eller hører musik.


    Jeg tror dog mine naboer er glade for at jeg sælger den ;)


    http://www.hifiklubben.dk/prod…e-28sx_subwoofer_sort.htm



    Nypris: 2500 Pris: 1400


    2 år og 4 måneder gammel
    Ingen garanti



    [Blocked Image: http://www.hifiklubben.com/image/products/CVVE28SXBK_1_m.jpg]







    2x Dali Concept 2
    Perfekt stand. Meget velspillende.


    Nypris: 2198 Pris: 1000


    2 år og 5 måneder gammel
    Ingen garanti


    [Blocked Image: http://soundmaster.com.ua/products_pictures/sp-dalicons1.jpg]












    Jeg skriver det hernede og håber folk læser det. Farven på billederne passer ikke.
    Concept 2'erne er kirsebær
    Concept 6'erne er lys eg
    Centeren er lys eg
    Subben er sort
    Forstærkeren er sort

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet 3 gange, sidst af Aagaard1000 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjorno
    Sælger du kun samlet?


    Jeg kunne godt være interesseret i dine Concept 2'ere.


    1k inkl forsendelse


    Nej, jeg sælger også enkeltvis.


    Jeg er ikke meget for at sende. Der er så meget der kan gå i stykker og jeg har ikke den optimale indpakning.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000


    Nej, jeg sælger også enkeltvis.


    Jeg er ikke meget for at sende. Der er så meget der kan gå i stykker og jeg har ikke den optimale indpakning.


    Det kan jeg godt forstå. Jeg kommer desværre sjældent over Fyn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjorno


    Det kan jeg godt forstå. Jeg kommer desværre sjældent over Fyn.


    Men hvis du kender en der skal den vej på et tidspunkt kan han vel køre en lille omvej for at hente dem.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Nu har jeg selv 2 Concept 8'ere som jeg er utrolig glad for, såå til en eventuel køber af disse lækre højtalere: Du bliver IKKE skuffet! :clap:


    Nå men grunden til jeg skriver her er at du måske bør nævne om farven på træet er den på billederne da der jo også er sorte etc? :) Bare så der ikke er nogen tvivl.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Nu har jeg selv 2 Concept 8'ere som jeg er utrolig glad for, såå til en eventuel køber af disse lækre højtalere: Du bliver IKKE skuffet! :clap:


    Nå men grunden til jeg skriver her er at du måske bør nævne om farven på træet er den på billederne da der jo også er sorte etc? :) Bare så der ikke er nogen tvivl.


    Så er det gjort. Tak for hintet.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Monkk
    Kan du ikk give et godt tilbud på det hele samlet?


    6500 og så går jeg ikke lavere. Det er 1000 kr. billigere end jeg havde regnet med.


    For 6700 får du også nogle rigtig gode kabler med.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Monkk
    Oh, vidste ikk du sad og ventede på det :). Overvejer det stadig, da det er et lækkert system, men pengepungen er ikke glad for det.
    Hva kabler er det, og hvor lange er de?


    Nej, du må undskylde, men jeg er lidt utålmodig af natur. Det er nemlig lidt spændende om jeg kan få det hele solgt samlet.


    Det er et skide dejligt system. Det er med tårer i øjnene jeg sælger det.


    Kabel til center og de to front hedder Prism Omni 2 af Tara Labs. Jeg har ikke kunnet finde nogen side om det, men det er virkelig kvalitet. Det kostede 70 kr. meteren i hifiklubben for halvandet års tid siden. Jeg kan ikke finde det på hjemmesiden mere.
    De er o. 1,5 m alle tre. Ved godt det ikke er så meget, men jeg har et lille værelse :)


    Så har jeg 2, forholdsvis billige kabler til baghøjttalerne. Tror de har kostet o. 10 kr. meteren. Jeg vil tro de er o. 15 meter i længden begge to. Hurtigt gæt. Jeg har desværre intet navn på, men de klarer det rigtig godt. Baghøjttalerkablerne er jo ikke så voldsomt vigtige, mener mange.


    Subwooferkablet er et Argon på 3 meter. Læs mere her.
    http://www.hifiklubben.dk/prod…n_5084s_kabel_3_meter.htm


    Hvis du kan forsikre mig at du vil købe lidt senere vil jeg gerne, på trods af jeg har andre henvendelser, holde det tilbage. Det kunne jo også være super dejligt for mig, hvis jeg kunne få det hele solgt samlet.


    Du kan eventuelt komme forbi en dag og høre anlægget i aktion.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Monkk
    Hehe bare komme forbi ^^, bor jo i Århus :D. Men må sgu hoppe fra hvis du ikk vil mere ned i pris :(

    Hvis vi nu siger 6500 inkl. kabler?

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Monkk
    Sorry, syntes stadig det er for meget, også taget i betragtning at det er så gammelt som det er.


    Det kan godt være det er for meget i forhold til hvad din pengepung tillader, men det er ikke for meget i forhold til hvad man får.


    Kom med et bud, så kan jeg vurdere det.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Monkk
    syntes 4000-5000,- vil være en fair pris, da hele Concept 6 systemet koster 5k fra ny http://www.hifiklubben.dk/prod…pt_6_hoejttalersystem.htm


    Men altså der får du hverken forstærker eller subwoofer med og baghøjttalerne er concept 1 i stedet for concept 2. Så følger der også kabler med, som oprindeligt har løbet op i en værdi af mindst 500 kr.


    Det er også værd at nævne at der ikke er den store forskel på at købe nye og brugte højttalere. De eneste forskelle der er, er at man med de nye højttalere får en garanti, som man i øvrigt skal være noget af en nød for at få brug for, og at de brugte højttalere i langt de fleste tilfælde spiller bedre end de nye, da de er ordentligt tilspillet.


    Jeg vil notere et bud på 5500 kr. hvis det kunne have interesse, og så vil jeg give anlægget et forsøg på en auktion. I tilfælde af det ikke bliver solgt dér, kontakter jeg dig, såfremt et sådant bud kunne have interesse.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Man kan også bestemme den farve man gerne vil have :). Men holder stadig på at det kun er ca 4500,- værd, og det er mit bud. Men det er under det du vil have så :(, men held og lykke med salget!