Ville da bare lige høre om der er nogen tweakere der spiller dette fantastiske spil?

Nogen der spiller TMNF
-
-
jeg har spillet det men gør det ikke mere
-
Oprindeligt indlæg af Shak
Ville da bare lige høre om der er nogen tweakere der spiller dette fantastiske spil?
Hvad står TMNT for ?. Teenage mutant ninja turtels ?
EDIT: Det var TMNF -
Ja jeg spiller det stadig engang imellem
Det bliver dog ikke til så meget som tidligere, og det kan man også godt se på min rating. Men der er også kommet en del flere spillere til siden jeg startede.
-
Ikke så god til det med forkortelser men er det ikke track mania nations forever?
-
jo det er track mania nations forever
-
Spiller en gang i mellem på "Tom turbos funserver" (eller noget i den stil)...
hedder Srsly der inde
-
Spiller det da i ny og næ, det er dog ikke blevet til så meget online på det sidste.
-
Spiller det i ny og næ.
Mener faktisk stadig jeg har en enkel bane rekord på en dansk server derinde
-
Heey spiller TMUF (meget bedre) og skal snart til at spille i UL leage og andre Ligaer.
HAr alle TM spillende (lige siden det første tm original)
og jeg hedder Houly
-
Tja det hænder at jeg spiller lidt, men de er ved at være noget siden jeg sidst har ræset rundt online.
Det kunne da v ære jeg skulle lidt i gang igen -
Lads os da lave en TMNF tweak aften så kan vi alle race lidt mod hinanden for at finde ud af hvem der er bedst
-
Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Lads os da lave en TMNF tweak aften så kan vi alle race lidt mod hinanden for at finde ud af hvem der er bedstJeg er game!
Hvem hoster i aften ved 20.00 tiden?
(ellers kunne vi jo tage en public server )
-
Jeg spiller det også en del, mest på Dirty Deeds eller F1 server :), timerne flyver afsted når man først kommer igang