World of Warcraf + Mobilt bredbånd.

  • Jeg har et lille spørgsmål, som jeg håber i vil kunne hjælpe mig med.


    Mig og min kæreste har længe ville have internet, men vi har haft en del problemer med udbyderne, men til sidst fik vi det endelige svar på, at det er fordi vi skal betale PSTN som ligger på næsten 1000 kr. det synes vi dog er for dyrt, så lige nu overvejer vi at få mobilt bredbånd, en til hver.


    Så vores spøgsmål går på, om i har erfaring med at man kan spille WoW på mobilt bredbånd?


    Håber i kan komme med nogle svar. :)


    Susan.

  • har i ikke almindeligt kobber ude hvor i bor?...og hvis ikke, så vil mobilt bredbånd næppe have nogen reel dækning derude alligevel....min erfaring er at de lover en masse med de mobile forbindelser, men at det kun virker rimeligt de steder hvor der er en masse der har det i samme område.


    det er meget få steder man ikke har kobber nok til at der kan udbydes adsl...men hvis TDC siger nej, så er der som regel heller ikke andre udbydere der kan give en ordentlig forbindelse.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvad er PSTN?

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Hvad er PSTN?


    En Pstn linie er en ganske almindlig analog telefonlinie.


    citat fra en hjemmeside jeg fandt


    PSTN står for Public Switched Telephone Network.
    PSTN bruges som betegnelse for det traditionelle gamle verdensomspændende telefonnet, som primært er opbygget af kobberkabler. Informationen i PSTN transporteres ved hjælp af analog teknik. Man taler også om POTS - Plain Old Telephone System.
    De kabler, som oprindeligt blev etableret til PSTN, er det nu muligt at udnytte til datatransmission med digitale teknologier som ISDN og ADSL.

  • Jeg har lige fået oister og det virker virkelig godt :)
    Wow funker rigtig godt og der er ikke rigtig nogen problemer med det.
    Der er den dårlige forbindelse i mit område, men det er ikke noget problem med.
    Det eneste der er et problem er hvis i ville download en masse.
    Fordi du kan du download for 10 gb om måneden, men så kan du få 3 mobil bredbånd
    som har ubegrænset download.



    Jeg håber jeg kunne besvare dit spørgsmål :)


    Hvis i køber Oister så må i gerne bruge min e-mail :P

  • Hvis der bare er den mindste smule "hul" i forbindelsen vil du hade dig selv for det at bruge Trådløst Internet i et spil der ikke kan pauses og som kører serverside. Det er absolut ikke sjovt at misse et sekund pga. random lag i en 25mands raidfight. Bare en advarsel ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Så vidt jeg husker, så har TDC dækningspligt - også uden at i skal betale for det. Men kan ikke huske det 100% - er der sikkert en anden der kan.


    Kun hvis du bestiller et ganske almindlig telefon nummer oven i TDC har ikke forsyningspligt på kun ADSL.