Billeder/Sig's (by me)

• Jeg syntes det ser rigtig godt ud, kan ikke lave noget der ser tilnærmelsesvis lige så godt ud ;) Du må godt lave en til mig :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Jeg kunne også godt tænke mig et, med temaet Mortal Kombat, thx :D

EDIT: dine signature er virkeligt fede ! :9xo

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().

• De er fine! :)

Specielt den sidste er jeg ret vild med, grundet det high-tech look, med div ubrugelige og ulæselige tekster osv..

Keep it up! :9xo

* Minder mig om min tid på ComaShop :D

• Ser nice ud :D

Hvis du får tid såå ;)

Der må gerne stå: Dane
    og tema må gerne være noget some din Kane eller Kaneda. Sådan forholdsvist simpelt.

• Hvor lang tid har du været igang med Photoshop?

Der er en del ting du skal arbejde med og selvfølgelig gør øvelse mester.

1'eren: Renderet ser påklisteret ud, og er det eneste element i sigget der har bare lidt effekter og det gør at resten af sigget ser meget tomt ud. Man behøver selvfølgelig ikke at fylde sigget helt ud, men en fornuftig overgang fra effekter til det lidt mere tomme, mangler der. - Her er brush tool din bedste ven, da man let med forskellige packs kan skabe bløde overgange.

Din tekst springer for meget frem, den skal være mere neutral! - Prøv at sætte opacity lidt ned eller leg med blending options... det samme kunne du gører med de scanlines.

2'eren: Der kan jeg se du har haft gang i brushen, og det er en god teknik af brushe i top og bund af et render/billedet for at blende det mere ind, dog synes jeg det er gjort for meget og jeg synes det er syndt at munden forsvinder.

Igen er der meget aktivitet i dele af sigget, men der mangler en sammenhæng og fornuftig overgang. - scanlines og tekst skal som i 1'eren blendes mere ind eller nedsættes i opacity.

3'eren: Tech-brushene er lige som dine tekster for markante, faktisk er ideen med disse tech-brushes at lave en baggrund der symbolere lidt fremtid, og derfor skal de være mindre markante end dit primære render, som her er en bil.

Jeg så gerne at bilen fyldte lidt mere og var centreret, da det er den som blikket først/primært skal se på, resten skal bare nedtones og virke som en fremtideffekt, der gør bilen mere futuristisk.

Ikke dårlige sigs, og du har også fanget en del gode elementer, som f.eks. lyset i 1'eren og lidt brush teknik i 2'eren, der er bare nogle ting du skal arbejde på. - Hvis det skal være perfekt.

Har selv lavet mange sigs igennem årene og har også vundet flere konkurrencer, bla. 16 SOTW (signature of the week /16 er rekorden) titler på comashop, og jeg har stadigvæk meget at lærer.
    Men øvelse gør mester, bliv endelig ved - du har bestemt potentiale. :)

Oprindeligt indlæg af Houly
    Det kan jeg da' godt ;)

Du skal bare give mig et tema (et spil eller bil eller en ramblok ;) )

Hvis du kan lave et med et Brøndby logo eller bare et Brøndby tema vil det bare være super :D

Og hvis det ikke er for meget forlangt, så må data fra min sig godt være med. Evt G-skill logo, eller det blir måske for rodet?

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Rettet en gang, sidst af dasjap ().

• Du må da også gerne lave en til mig...

Med temaet Crysis:D

Hvis du så også kunne få presset mine specs ind ville det være endnu bedre:D
    Intel Q6600 2.40 Ghz.
    Nvidia Geforce 8800 GT 512 mb.
    3 GB Ram.

-FredeK

Edit: Glemte lige at skrive noget om dine signature..... De er meget flotte, ser næsten profesionelt ud:D Kan især lide nr. 2:D

Edit 2: Kan jeg nå et ændre temaet til Crysis?

• Så vil jeg da være en af dem der ikke behøver en sig, men bare gerne vil rose dem i stedet :)
    Jeg synes de er ret fede og som også tidligere sagt kunne de godt næsten se proffesionelle ud. Også godt at se den, i mine øjne, meget konstruktive kritik som bliver givet af en der har styr på :)

Keep up the good work!

Og forresten, så når du engang er færdig med alle de sigs der, så tror jeg gerne at vi, der er en del af tweak.dk staben, ville have en slags stab-sig, hvis sådan noget kan lade sig gøre.
    Sjovt. Så endte jeg alligevel med at jeg gerne ville have noget :P