Twitter - to twit or not to twit?

• Et af de helt store eksistensielle spørgsmål lige for tiden må være, skal man følge med strømmen og bruge Twitter eller skal man ikke?
    Jeg er ikke selv blevet fristet, kan ikke se hvad jeg skal bruge det til.

Spørgsmålet er, er der nogen af jer der bruger Twitter, og hvad bruger I det til??

http://www.twitter.com

:idea:

• Nu har jeg aldrig hørt om twitter, men er det ikke bare en facebook-klon uden måske at være så poppet (endnu ihvertfald)? Fordelen ved facebook er jo netop at det er meget kendt så en meget stor del af befolkningen er oprettet derinde.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

• Det var da alligevel utroligt...
    Twitter er det hurtigst voksende "fænomen" i US, præcis ligesom MySpace, YouTube og Facebook har været for noget tid side - alle "der er noget" kan følges på Twitter, kan bare ikke se hvad man egentlig skal bruge det til andet end at råbe lidt hjælpeløst ud i tom luft - eller er der nogen der kan se pointen?

..tilsvarende kan jeg heller ikke se pointen i Facebook, mine venner har jeg jo allerede kontakt med på sms, telefon, skype og messenger, det må være rigeligt

Oprindeligt indlæg af AT0MAC
    Det var da alligevel utroligt...
    Twitter er det hurtigst voksende "fænomen" i US, præcis ligesom MySpace, YouTube og Facebook har været for noget tid side - alle "der er noget" kan følges på Twitter, kan bare ikke se hvad man egentlig skal bruge det til andet end at råbe lidt hjælpeløst ud i tom luft - eller er der nogen der kan se pointen?

..tilsvarende kan jeg heller ikke se pointen i Facebook, mine venner har jeg jo allerede kontakt med på sms, telefon, skype og messenger, det må være rigeligt

Fordelen ved Facebook er at man kan få kontakt med venner man ikke har snakket med længe. Men personligt synes jeg at Facebook er utrolig roddet og fyldt med alt muligt latterlig bras. Jeg er oprettet på Facebook, men bruger det ikke særlig aktivt udover at acceptere når der er nogen jeg kender som vil være ven.

Anders

Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne

Oprindeligt indlæg af dna

Fordelen ved Facebook er at man kan få kontakt med venner man ikke har snakket med længe. Men personligt synes jeg at Facebook er utrolig roddet og fyldt med alt muligt latterlig bras. Jeg er oprettet på Facebook, men bruger det ikke særlig aktivt udover at acceptere når der er nogen jeg kender som vil være ven.

Anders

Yeah kan rigtig godt lide den oprindelige ide, men alt det quiz crap er til at brække sig over.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe

Yeah kan rigtig godt lide den oprindelige ide, men alt det quiz crap er til at brække sig over.

Så lad vær med at benyt dig af det.

Folk får sgu ondt i røven over de mindste bagateller. :crazyeyes: