Billig powerleveling i wow?

  • Hej.


    Jeg er begyndt at spille på en ny server med nogle venner, men det tager sgu lang tid a lvlé en char fra 1 til 80! Derfor ville jeg meget gerne har noget artifact gear. Så jeg har lavet en DK som jeg ville lvlé op til 80, men jeg HADER at spille på Death knight! Derfor ville jeg meget gerne har powerlevelet den op til 80, så jeg kan købe artifact og sende det til mine low lvl´s...


    Men hvor kan jeg finde en en god og sikker hjemmeside som sælger det?
    Jeg har kigget på denne Her, men er den sikker eller er der en bedre?



    //Tullan

  • der er intet powerleveling sites som er sikre..


    men du kunne jo tjekke mmowned ud bare google dem og lav en bruger og så ind under forummet og så gold reviews,, der er også andre WoW badass ting derinde.. hej hej

  • Der er nogle ting du lige skal overveje.. DU lærer ikke at spille din class hvis du ikke selv lvler den. Hvis du vil have heirloom items til dine alts som du siger så skal du jo farme en god del badges og er derfor tvunget til at spille meget på din DK. Hvis du vil spille på en ny server med dine venner og du vil betale 300$ eller hvad det nu koster at få powerlvled den, hvorfor flytter du så ikke bare en char i 80? Det koster 150kr.


    At få den service du ønsker er ikke kun dyrt, det er også dumt og usikkert.. Din account kan blive hacket og banned. Du skal tænke på at hvis du først giver dem dit account name, så har de det vigtigste til at hacke din account. En anden ting er også at det ikke er rigtige mennesker der lvler din char, det er en bot som ikke svare på whisp og bare nakker mobs. Folk vil med 50% sikkerhed report dig hvis de ikke er helt dumme...


    Hvorfor lvl en dk hvis du hader at spille dem anyway?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kasper1233
    Der er nogle ting du lige skal overveje.. DU lærer ikke at spille din class hvis du ikke selv lvler den. Hvis du vil have heirloom items til dine alts som du siger så skal du jo farme en god del badges og er derfor tvunget til at spille meget på din DK. Hvis du vil spille på en ny server med dine venner og du vil betale 300$ eller hvad det nu koster at få powerlvled den, hvorfor flytter du så ikke bare en char i 80? Det koster 150kr.


    At få den service du ønsker er ikke kun dyrt, det er også dumt og usikkert.. Din account kan blive hacket og banned. Du skal tænke på at hvis du først giver dem dit account name, så har de det vigtigste til at hacke din account. En anden ting er også at det ikke er rigtige mennesker der lvler din char, det er en bot som ikke svare på whisp og bare nakker mobs. Folk vil med 50% sikkerhed report dig hvis de ikke er helt dumme...


    Hvorfor lvl en dk hvis du hader at spille dem anyway?


    Man kan nu godt lære at spille en char fra lvl 80 af. Og.. Det der med at flytte en char; Hvad hvis det er en PVE og en PVP server?


    Og, nej. De skal have adgang til din mail, før de kan hacke din account.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Jeg er også ligeglad om jeg lærer at spille den, skal jo kun have badge til den. Hvis jeg kunne flytte min 80 ville jeg også gør det, men det er en allince og ville gerne spille horde, og det er en PvP server. 300 Kr. Ja troede heller ikke lige det kostede så meget!


    Altså jeg skrev jo herinde for at finde en "sikker" side. :b Det jeg har fundet ud af på nettet så er det på de "rigtige" sider mennesker som sidder og spiller på din char.


    Så powerleveling er måske en meget dum ide?

  • Quote

    Og.. Det der med at flytte en char; Hvad hvis det er en PVE og en PVP server?


    Nej, det er ændret. Du kan migrate fra alle servere til alle servere.


    Quote

    Og, nej. De skal have adgang til din mail, før de kan hacke din account.


    Jo, de kan sagtens hacke din account uden din e-mail. Men de kan ikke være sikre på at beholde din account.. Det er stadig irriterende at blive hacket.


  • Kan man?! Fedt.. Det skulle jeg da have vidst noget før. Tak! :D



    Og.. Man kan da ikke ændre sit pass uden at bekræfte det over mail, kan man..?

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tullan
    At hacke betyder da at "kigge"
    og hvis man har adgang til en account kan man vil sende alt gear penge mats items osv. til en anden char på serveren??? q;


    afhængigt af personen der sider og hacker kan hacking også betyde stjæle og smadre
    og ja

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • så lang tid tager det sku heller ikke at lvl en op, og så en dk. han er da mega nem at lvl hvis du vælger blood spec..


    og det med at power lvl, de folk skal jo have dit pass og brugenavn for at logge ind. de kunne sådan set tage alt hvad du har på dine folk guld gear osv..


    ta dig sammen og kom ind i kampen..

  • Synes det er så grimt at høre de små wow-børn skrige op om at deres konto er blevet hacket.. Hacking er at tiltvinge sig adgang til et ellers lukket system, ved at bruge skjulte "bagveje"..


    Når man giver nogen sin adgangskode, er man squ selv ude om det, og så er det ikke hacking :P


    Men for lige at tilføje noget "konstruktivt", så kan dem der powerleveler da sagtens rippe ens char for alt - gear, guld og andet godt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Idiot.
    Det er folk som dig der voldboller WoW.


    :goodpost:

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Lad ham bare.. han bliver alligevel hurtigt banned. Tager ikke blizzard mange sekunder at opdage at de to iper ligger langt fra hinanden.


    Desværre bare ikke lige nok. Jeg har tit spillet på en af mine italienske venners account fx. Uden probs.
    Blizzard er vildt dårlige til at finde botters/powerlevelers osv selv, de leder kun efter dem hvis de bliver reported, og det gør de sjældent.