Snydt af Claus houmann.

  • Jeg vil bare advare jer, om personen, med brugernavnet:


    Shadowlit (http://www.mobildebat.dk)
    CAHS (http://www.tweak.dk)


    Han udgiver sig for at bo på denne adresse: 5400 bogense.


    Men banken har oplyst mig om at han bor i det mørkejylland på adressen: 9900 Frederikshavn.


    Jeg har snakket sammen med en anden bruger fra http://www.mobildebat.dk som også har handlet med ham, og vi går vist nok sammen til politet, selvom det nok ikke hjælper så meget.


    Hvis der er nogen som er mere intresseret, og/eller kender denne mand (fx bleven snydt af ham) bedes i kontakte mig på emailen:


    Maximum9@ofir.dk



    Max.



    UPDATE: Har fundet ham her også på tweak.dk http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=104394


    Clausen, det samme mand som jeg er bleven snydt af.

  • Der er blevet handlet med ham herinde fra med et positivt indtryk, jf køb og salg.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Max]
    Jeg er sådan set ligeglad (ikke for at virke sur)


    Kan se, hvis jeg søger på google at han har snydt flere, end mig.


    Og bare det han oplyser falsk adresse, ja.


    kan være manden er flyttet?? eller at han fysisk bor hos en kæreste men har stadig registeret adressen hos forældrene ?? eller lign.. der er mange mulighedder.

  • vis politiet ikke tager sig af den slags, så kan du lige så godt holde op med at stole på politiet. gerningen er ulovlig, men det kan klart hjælpe i sidste ende hvis du finder flere der er blevet snydt af ham, især hvis sagen kommer i retten.


    Men som firedog nævner kn det sagtens være at han normalt bor hos en kæreste men har sin adresse hjemme hos mor og far.


    Burger: det er ikke ulovligt at lave en IP trace, med det rigtige program kan du finde ud af hvem der sidder på forbindelsen

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Fint nok du har fjernet dem, hvis nogen er interesseret skriv til mig på: maximum9@ofir.dk



    Og nej, det er 100% han har snydt mig (og mange andre) ingen tvivl der.


    Han er vist noget EDB halløj, så at det ikke er samme IP, siger jo ikke så meget.


  • Som du kan se er det gået godt med nogle handler, så kan ikke se hvorfor han skulle gøre det??
    Hvor mange penge drejer det sig om han har snydt jer for??
    Har du eventuelt undersøgt hvem der bor på de forskellige adresser du har på ham??

  • 1175 kroner. købte en HTC touch diamond.


    Jamen, kan godt se han har lavet nogle gode handler.


    Ja, der bor ingen. Men han sagde til mig, det var fordi han's adresse, var gjort hemmelig, eller hvad man nu kalder det.


    Men han bruger de samme historier, når han snyder.


    "Posten har mistet pakken" el. lign.

  • Det vil sige pakken er sendt uden nogen form for sporing (track & trace)?


    Personligt kunne jeg ikke drømme om at sende pakker af den værdi uden nogen form for sikring, taget i betragtning hvor meget der efterhånden forsvinder eller bliver ødelagt.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Det vil sige pakken er sendt uden nogen form for sporing (track & trace)?


    Personligt kunne jeg ikke drømme om at sende pakker af den værdi uden nogen form for sikring, taget i betragtning hvor meget der efterhånden forsvinder eller bliver ødelagt.


    Jeg skulle lige til at sige det samme. Altså pakken er da vel forhåbentligt sendt som pakkepost? Så kan man hele tiden holde øje med den.

  • Sendt med GLS, han giver Track 'n trace efter nogen dage (han kommer sent på hverdag, og tit har han ikke tid til en skid), det virker ikke, han siger det måske er skrevet lidt hurtigt ned, osv, der går nogle dage, og så får jeg afvide af ham, at den er forsvundet hos GLS, nu er han aldrig online mere.


    Har søgt på google, og det siger han tit, det med at pakken er forsvundet hos posten.

  • Jeg vil bare lige sige at jeg har handlet med CAHS, og der var overhovedet ikke nogen problemer, han har enda været så venlig at sende af 2 gange uden at brokke sig på nogen måde. har os været i kontakt med ham over mobil, og jeg synes nu personligt han virker meget flink. Bare lige for at komme med lidt positivt. :-)

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • Yep, har set du har handlet med ham.


    Virker som om, han vælger at snyde nogen, og handle ærligt med nogen andre.


    Smart trick.. på den måde, vil der altid komme på nogen positive ting, hvis folk laver en tråd som denne.


    Og på den måde, vil der altid opstå tvivl.


    Men, jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, om han har snydt mig.

  • nu er Claus houmann heller ikke lige det navn jeg har på ham, og er heller ikke meget for at udstille folk på nettet, hvis en moderator går ind i sagen, vil jeg godt hjælpe til, for er næsten sikker på claus ikke snyder. Men hvem ved. man kan jo aldrig være sikker.

    Canon EOS 400D
    Canon BG E3
    Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
    Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
    Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
    Canon Speedlite 430 EX
    Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
    SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af [Max]
    Ej, nu bliver jeg sku lidt sur. Kan jo se han har snydt mig, og mange andre.


    Det jo bare et trick, nu har han et "alibi". At nogen kan sige god for ham..


    lol.. Så du mener hvis du læser en masse på nettet om mig, så vil du også bare gå ud fra det er sådan fordi det er sådan du også ser det?!?!


    det ser jeg meget forkert ved. jeg kan forstå du er sur hvis han virkelig er en svindler.
    Men prøv lige at se det på en anden måde, han kan være kommet ud for en ulykke. Kan være et familie medløb ligger syg på hospitalet, kan være han er på ferie, kan være hans telefon er gået i stykker.
    Kan være han selv er i krise.


    Dette var bare nogle overdrevet ting jeg kom med.. :)
    Jeg syns bare det er vildt at se hvordan folk bliver sådan..



    Jeg kan intet omtale mig om den konkrete sag, men mener bare at det hjælper ikke at stille ham ud og sige han er en svindler.
    Men held og lykke med sagen, jeg håber da hvis det er et fupnummer han kører at han så bliver knallet.
    Håber så også du kan se min pointe..

  • For det første hedder jeg ikke Claus houmann , hvilket jeg har forklaret personen op til flere gange , der er lidt flere personer end mig der hedder det navn i danmark, ja jeg har handlet med Metric hvor jeg havde en byttehandel med min LG X110 + penge til hans HTC Touch Diamond, hvor jeg sendte pakken til ham om mandagen og han sendte hans til mig.


    Ja jeg har handlet med Max og en Jesper fra mobildebat, begge pakker skulle være sendt med GLS men den unge kvinde / pige som jeg indleverede pakken til hos blockbuster har fået dem væk, i skal ikke spørge mig hvordan for jeg ved det ikke , jeg indlevere pakkerne og resten står hun for.


    Og ja har lige sendt til Metric for anden gang og har valgt og bruge PostDK igen fordi jeg kan jo åbenbart ikke stole på blockbuster, og så fordi jeg ikke gider hænges ud på nettet.


    Og ja jeg bor i 5400 Bogense og ingen andre steder , har ikke været uden for nogen ulykker eller andre personlige ting som folk ville tro, jeg arbejder sådan set bare til langt ude på natten og det her er det sidste jeg har brug for og læse når jeg kommer hjem.


    Pakkerne jeg sendte via GLS er efterlyst og de er som sagt forsikret til op for 4500,-.



    //Cash


  • Du er da en uheldig mand..


    Men hvorfor går man i Blockbuster for at sende pakker? Jeg ville da nøjes med at leje film til overpris sådan et sted? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Du er da en uheldig mand..


    Men hvorfor går man i Blockbuster for at sende pakker? Jeg ville da nøjes med at leje film til overpris sådan et sted? :crazyeyes:


    Det er vel bare det lokale indleverings sted af GLS gods.


    Mvh Madsen