Roccat Valo Keyboard

  • Hejsa.


    - Er der nogen, selvom det ikke er udkommet endnu, der kan fortælle mig, om displayet på det kommende Roccat Valo keyboard vil kunne vise stats osv. fra f.eks. spil man spiller? Jeg tænker ligesom på Logitech G15/G19?


    Jeg ved, at det kan vise CPU usage, osv., men mon ikke det kan vise sådan noget her også? Mener nemlig at have læst noget om displayet, men kan ikke finde det igen..

  • det går jeg udfra det gør.. det lyder sån, når man læser på roccat.org...


    OT:
    men personligt synes jeg det er meget ubrugeligt.. kan ikk bruge det til noget.. kikker alligevel kun på skærmen..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Tak, jeg var lige inde og kigge på Roccat igen og minsandten om der ikke står: "Illuminated Keys and Display for improved key hit rate and vital in-game information"... Det svarer jo mit spørgsmål.


    Mht. displayets brugelighed er vi jo så forskellige :) Personligt synes jeg, at det er en udmærket feature :) Men kan ikke rigtig lide G15.



    - Slut på thread medmindre andre har noget at tilføje.. Og undskyld for ikke helt at læse specifikationerne på producentens hjemmeside ordenligt. :oops:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    tastaturet har da alt for mange knapper. hva med razer lycosa eller tarantula.?



    Det er sandt nok, har også haft det i tankerne.. Men jeg er meget betaget af de små, nogle vil kalde dem ubrugelige, LCD skærme indbygget i tastaturer.. Og så vidt jeg ved, er det kun Logitech G15 og G19 der har det. - Og så Roccat Valo som udkommer snart. Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg synes ikke rigtig, at G15 tiltaler mig. Men venter lidt og ser, hvad Valo egentlig kommer til at koste.


    Jeg har allerede kigget på Lycosa og Tarantula, desværre har de ikke LCD skærme men har dem stadig på listen :)