• Davs alle her på Tweak :D


    Tænkte på hvor meget en PGO G-max 30 scooter kan holde til når det gælder personer bag på? Den kører 45. Ved ikke om det har nogen betydning? Skal nemlig køre 2 venner til fest her lidt senere ;)


    På forhånd tak


    Mvh Godlike

  • Det har jeg sgu ikke fortjent :) Har ikke pillet ved den, kører altid med hjelm, medbringer altid mit kørekort og kører ordenligt generelt. Så det håber jeg da ikke ;) Derudover er en stor del af mine familiemdlemmer i politiet så det kan jo være at man er heldig hvis man nu altså går hen og bliver stoppet.


    Tak for svaret!


    mvh Godlike

  • Uanset hvad, må du ikke have nogen bagpå når det er en knallert 30. Den kan godt holde til det, men det er ulovligt.. Btw. SYG SYG stil at anbringe nogle kammerater til en fest på en knallert.


    Hvorfor får de ikke bare forældre eller lignende til at køre? Eller det kan jo være at det er noget der rykker hos damerne ;D


    Gl med det og god weekend..


    /natch

  • Den kan sagtens holde til 2 mennesker på.. Den er jo fremstillet til at der kan sidde 2 på den, i spanien/italien fx. kører de jo konstant 2 på dem.. Har også siddet 3 mennesker på en, man sidder lidt klemt men det fungerer sgu fint =)


    Men ja, syntes sgu i skulle få mut mut eller fatter til at kører jer.. Selvom det let at spille bagklog, for har selv ofte taget bilen/scooteren i byen.. Men hav hjelm på begge to, for hvis i bliver stoppet får i kun en bøde på 500kr, hvis i splitter, er det jo håndører :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Godlike
    Det har jeg sgu ikke fortjent :) Har ikke pillet ved den, kører altid med hjelm, medbringer altid mit kørekort og kører ordenligt generelt. Så det håber jeg da ikke ;) Derudover er en stor del af mine familiemdlemmer i politiet så det kan jo være at man er heldig hvis man nu altså går hen og bliver stoppet.


    Tak for svaret!


    mvh Godlike


    Hvis du kører 45 km/t med 2 bagpå vil jeg da mene at du har fortjent det :rolleyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Vi har kørt 5 mand på en Hot 50, med 85, og mig som chauffør - Og de er bygget på samme stel :)


    Og for lige at provokere endnu mere til alle "politibetjentene" her - Så var vi alle knaldet af på Extacy, havde lige været i slagsmål, og stukket af fra panserne ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Vi har kørt 5 mand på en Hot 50, med 85, og mig som chauffør - Og de er bygget på samme stel :)


    Og for lige at provokere endnu mere til alle "politibetjentene" her - Så var vi alle knaldet af på Extacy, havde lige været i slagsmål, og stukket af fra panserne ;)


    Det provokerer sådan set ikke mig. De fleste af os har jo sådan set lavet dumme ting som unge (og gør det stadigvæk), men jeg gider bare ikke høre på de tudefranser, der så bliver taget af politiet og synes de bliver uretfærdigt behandlet fordi deres knallerter bliver konfiskeret.


    Og man skal heller ikke regne med meget sympati fra min side for dem der brænder hjernen af med ecstasy og ender 6 fod under. Jeg kan kun ryste lidt på hovedet og spekulere over hvor mange forældre der er som ikke formår at opdrage deres børn.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • True true, du lyder som en rigtig god far, der kan give sin viden videre :9xo


    Mvh Madsen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Vi har kørt 5 mand på en Hot 50, med 85, og mig som chauffør - Og de er bygget på samme stel :)


    Og for lige at provokere endnu mere til alle "politibetjentene" her - Så var vi alle knaldet af på Extacy, havde lige været i slagsmål, og stukket af fra panserne ;)


    tillykke? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Vi har kørt 5 mand på en Hot 50, med 85, og mig som chauffør - Og de er bygget på samme stel :)


    Og for lige at provokere endnu mere til alle "politibetjentene" her - Så var vi alle knaldet af på Extacy, havde lige været i slagsmål, og stukket af fra panserne ;)



    Du er dagens mand i skysovs

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Vi har kørt 5 mand på en Hot 50, med 85, og mig som chauffør - Og de er bygget på samme stel :)


    Og for lige at provokere endnu mere til alle "politibetjentene" her - Så var vi alle knaldet af på Extacy, havde lige været i slagsmål, og stukket af fra panserne ;)


    Ha, der er da ingen der bliver provokeret. Det eneste du nu har opnået er, at jeg nu ved du er en idiot, hvor jeg før kun havde en mistanke... Tadaaa :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|
    Ha, der er da ingen der bliver provokeret. Det eneste du nu har opnået er, at jeg nu ved du er en idiot, hvor jeg før kun havde en mistanke... Tadaaa :crazyeyes:


    Tilgengæld er det en status jeg kan leve med.. Tadaaa :crazyeyes: