Indlæg af Godlike

    Det har du selvf ret i ;)


    Som sagt er jeg ret ny på området så min viden er begrænset.


    Det ville da være alletiders hvis man kunne spille f.eks. LOTRO i opløsningen - 1680 x 1050 -. Ved ikke om det er en mulighed med en 15,4'' skærm?


    Mvh.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Gucal
    Ved godt at din tråd drejer sig om en gamer-bærbar, men hvorfor køber du ikke en gamer-stationær for de 5K og de resterende 5K til en studie-bærbar ? Gamer-bærbar bliver forældet hurtigt og har oftest varmeproblemer, hvis de bliver belastet over længere perioder.


    Men hvis du kan leve med en 15,4" kan jeg helt klart anbefale denne Asus http://www.expert.dk/default.asp?pageid=2910


    Da der er Numpad hvilket er et stort plus, så du f.eks. kan lave buy-script i CS :P . Desuden kan den også benyttes som studie-bærbar da skærmen ikke er for stor.


    Det behøver som sådan ikke at være en decideret gamer-pc men den skal bare kunne klare at køre spil generelt ;)


    Da jeg skal på efterskole er det ikke muligt for mig at medbringe en stationær desværre.


    Bærbaren på den side du linkede ser jo udemærket ud, kan dog ikke lige umiddelbart se prisen?


    Og ja, kan da godt leve med en 15,4 ;) Er skam intet problem, tænkte bare mere på resolutionen om det har nogen betydning?


    Mvh.


    Hvor stor skal skærmen være?
    Skærmen skal helst være 16' tommer eller over.


    Skal der være HDMI indgang på den?
    HDMI? Hmm, det kommer nok an på prisen. Hvis det kan gøres under de 10k så ville det da være alletiders.


    Hvilket gfx / hvilke spil skal du game på den?
    Vi kan tage udgangspunkt i LOTRO ;) Derudover spiller jeg mindre krævende spil som CS osv.


    SKAL det være en Asus eller må det gerne være andre mærker?
    Nej, det må skam godt være andre mærker ;)


    Tak for det hurtige svar


    Mvh.

    Hej alle her på Tweak


    Jeg skal snart ud og investere i en ny bærbar, men da jeg aldrig har eget en bærbar før så er jeg lidt på bar bund. Derfor håber jeg i kan hjælpe mig lidt på vej ;)


    Jeg skal primært bruge den til spil så alene af den grund skal der være skub i maskinen. Den skal dog MAX koste 10k.


    Har hørt godt om Asus, hvordan er jeres erfaring med dette mærke?
    Kan i evt. komme med et godt bud til en PC der opfylder kravet?


    Alle råd osv. er meget velkomne


    På forhånd mange tak


    Mvh.

    Det har jeg sgu ikke fortjent :) Har ikke pillet ved den, kører altid med hjelm, medbringer altid mit kørekort og kører ordenligt generelt. Så det håber jeg da ikke ;) Derudover er en stor del af mine familiemdlemmer i politiet så det kan jo være at man er heldig hvis man nu altså går hen og bliver stoppet.


    Tak for svaret!


    mvh Godlike

    Davs alle her på Tweak :D


    Tænkte på hvor meget en PGO G-max 30 scooter kan holde til når det gælder personer bag på? Den kører 45. Ved ikke om det har nogen betydning? Skal nemlig køre 2 venner til fest her lidt senere ;)


    På forhånd tak


    Mvh Godlike

    Har fundet ud af at der er noget galt med drwtsn32.exe filen eller Dr. Watson som den hedder. Min bror kører med XP Sp2 og det lader til Dr. Watson og SP2 ikke helt funger sammen. Er det nogen der ved hvordan man løser dette problem udover at geninstallere windows som nogle har forslået? På forhånd tak!

    Dav alle her på Tweak


    Min bror står med et større problem da hans computer ikke tillader ham at åbne "Denne Computer" / "Windows Stifinder". Man kan ikke åbne nogle dokumenter på nogen måde og hvis man klikker på Denne Computer fjernes alle iconer fra skrivebordet i et par sekunder hvorefter alt er tilbage hvor man startede. Dette sker også hvis man klikker på en genvej til f.eks. musik eller billeder. Alle iconer fjernes hvorefter de kommer tilbage 2 sekunder efter men uden en åben mappe. Hvis man åbner et program der er installeret på computeren, f.eks. Second Life eller lign. kører det fint uden problemer. Hvad kan dette skyldes? Alle råd osv. er mere end velkomne. På forhånd tak!


    Mvh


    Godlike


    Ps. Skriv endelig hvis I behøver info omkring computerens hardware osv.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    så lad os i det mindste hører hvorfor du blev banned? :S


    Jeg blev bannet da det lader til at jeg ikke er gammel nok. Dvs. at jeg ikke havde tjekket reglerne grundigt nok hvor der står at man skal være 18+ for at spille SL da der kan forekomme nøgenbilleder etc. skal dog siges at man skal være 13 år for at registere sig som bruger hvilket jeg misforstod. Dette mener jeg dog er langt ude da man jo i Danmark bliver buskemyndig i 15 års alderen og at man for længst får kendskab til disse ting i en meget ung alder alligevel. Det skal siges at jeg er 17 og ikke begiver mig hen i områder med disse ting da jeg alligevel synes det er latterligt. Jeg spiller Second Life for at få venner og ikke for at dyrke virtuel sex... Men vi snakker jo om et amerikansk firma der står bag SL, såå.. ;)


    Men jeg vil godt bede folk om at koncentere sig om de spørgsmål jeg stillede i min første post da jeg er ret desperat for at komme i kontakt med mine venner igen.


    På forhånd tak!


    Godlike

    Som i nok ved kan jeg ikke bruge jeres svar til en brik og vil gerne opfordre jer til at lade være med at poste meningsløse svar da det ikke hjælper mig på nogen måde.


    Jeg har venner derinde og har det skide dårligt med ikke at kunne komme i kontakt med dem.


    mvh.


    Godlike

    Dav alle :D


    Jeg har været så uheldig at blive bannet fra Second Life, desværre. Da jeg har fået en masse nære venner derinde er jeg ret desperat for at kunne komme ind igen(Skal dog siges at det ikke nytter at kontakte deres Suppoert Team). Desværre er Second Life meget "up-to-date" på dette område da(som jeg har forstået) banner folk på deres IP-adresse :ohmy: Dette er jo desværre en genial idé fra deres side men det betyder at jeg slet ikke kan logge ind på Second Life selvom jeg laver en ny bruger. ;(
    Jeg har kigget på denne tråd:


    http://answers.yahoo.com/quest…qid=20080704030040AAROYlU


    Men har dog ikke nok tillid til om dette vil virke? Ville gerne have bekærftet det ;)


    Hvis ikke har jeg et andet lusket trick i ærmet. Relakks. Er der nogen der ved om dette vil virke? Ved at slette spillet/klienten, få et Relakks abonnement, oprette en ny bruger(med ny E-Mail osv.) og derefter hente spillet/klienten igen. Vil dette trick virke?


    Skal dog siges at min bror kan logge på hans Second life avatar fra en anden computer med SAMME IP-Adresse hvilket jo er en smule underligt? :rolleyes:


    Håber på svar hurtigst muligt!


    På forhånd tak


    Godlike