blu ray lort hjælp tak

  • min ps3 virker ikke mere .... efter som hvad jeg har læst på nettet, så tror jeg at det er min læseren i mit blu ray drive som ikke mere... er der nogen som kender nogle gode guide til at enten skifte blu ray drive ud eller ordne læseren igen sådan at den virker fordi, eftersom jeg var oppe og snakke med GAME så sagde de jeg skulle skaffe en kvitering


    og det tror jeg ikke jeg ka'... eftersom at jeg ike kan skaffe kvitteringen så går jeg ud fra at det blvier dyrt at skifte blu ray disken ud, eller så tror jeg ikke de gider eftersom jeg ikke kan bevise at jeg er ejeren



    please hjælp :D

  • En PS3 er ikke noget du kan lave selv, så enten så må du finde din kvittering, ellers må du købe en ny, længere er den ikke.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    http://www.youtube.com/watch?v=Qztw_aUBQhI


    sorry bliver nødtil det her... men omg for en fætter... 8o


    var det virkelig det bedste der var :))

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    En PS3 er ikke noget du kan lave selv, så enten så må du finde din kvittering, ellers må du købe en ny, længere er den ikke.


    Vrøvl - hvis han er fingernem, så kan den godt udskiftes. Vil koste noget ligende en plov i reservedele.


    Det er jo hel del billigere end at købe en helt ny PS3 :crazyeyes: - men det er jo klart nemmere at bare købe en helt ny PS3 :))

  • jeg ville heller prøve at invistere en plov på at prøve at ordne den selv... istedenfor at købe en ny....
    men ville rigtig gerne vide hvad for bluray den bruger

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dalacian
    jeg ville heller prøve at invistere en plov på at prøve at ordne den selv... istedenfor at købe en ny....
    men ville rigtig gerne vide hvad for bluray den bruger


    Evt set filmen og hørt han fortæller han har en netbutik og fortæller at så vidt han ved bruger alle PS3 samme slags drev.


    Ellers kan du jo også prøve og google det .. ;)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

    Rettet en gang, sidst af PsyCho ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    En PS3 er ikke noget du kan lave selv, så enten så må du finde din kvittering, ellers må du købe en ny, længere er den ikke.


    Øhh og hvad har du så og holde det ik?


    Det er sku nemt at skifte drevet på den.

  • kæmpe succes !! !bestilt bare en kes-400aaa og byttede den om... fandt dog nogle videor på youtube som fortalte hvordan den IKKE skulle samles :D... så hvis der er nogen der ude der har få ødelagt deres 60 gb linse så kan i skrive :D:

  • har en kammerat der netop havde samme problem med hans....sendte dent il repair et sted og fik den skiftet...hvis man har spillet meget er de første modeller muligvis begyndte at blive slidte ved denne tid.


    kan da høre ham om hvor han fik den repareret.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.