Last.fm anyone?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Our musical preferences are 71.02% similar! :crazyeyes:


    Præcis min pointe ;)
    :cheers:



    BEMÆRK dog at den kun regner ud fra de 50 seneste ting man har hørt, derfor er det kun lige NU den er præcis - overordnet set er udregningen direkte på Last.fm meget mere præcis da den kigger på det over hele perioden.

  • Nu med subscription:


    [Blocked Image: http://img113.imageshack.us/img113/5/screencapture.jpg]



    Subscription Benefits


    * Black icon status
    Show off an attractive black icon wherever you appear on the site.


    * No ads
    You won’t see them; visitors to your page won’t see them. No one will, because they won’t exist.


    * Recent Visitors
    See who’s been visiting your profile page.


    * Personal playlists
    Build unlimited playlists and listen to them on shuffle. You can listen to your personal tags too!


    * Share the Love
    Your “Loved Tracks” become a listenable radio station.


    * Red carpet treatment
    Get top priority with our webservers and radio servers at peak traffic times.


    * Top secret beta access
    Be the first to know and try what we’re working on and help shape the development of the site.



    Når nu det kun koster 60 DKR for 3 måneder så vil jeg da lige prøve hvad der er at hente i det - bare det at jeg undgår alle reklamerne, så som den afsindigt grimme SMC Biler, så er jeg super glad :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skumhest
    Hmmm der står i data om LastFM, at der er medlemmer fra over 200 lande. Der plejer at være 194 lande. Men det kan jo være, at der er opdaget lidt flere end sidst :cheers:


    Der er lidt forskellige måder at tælle på, tæller man suveræne stater så er der 203 :crazyeyes:


    Wiki

  • Hi redrolf,


    You're getting this email because you have been using Last.fm Radio.


    Today we're announcing an important upcoming change: Last.fm Radio will require
    a small subscription of €3.00 /month. You'll receive a 30 track free trial to
    try before you buy. All other Last.fm features will remain free.


    Why, you're probably asking? Read on about the change here:
    http://www.last.fm/about/subscriptionradio


    We hope you'll continue to support our service,
    - The Last.fm Team


    Fik den her mail fra Last.fm for et par dage siden, rimelig nederen synes jeg bare :-(


  • Finanskrise...
    Jeg kan nu godt se deres pointe - den anden vej rundt så er man glad for tjenesten de udbyder så er €3 om måneden stadig billigt sluppet...
    Jeg er allerede subscriber så det gør ingen forskel for mig - samtidig undgår man også alle de dumme reklamer når man betaler :9xo

  • Jeg har godt nok ikke tænkt mig at betale penge for at høre last.fm radio.
    Synes i forvejen at det er noget pis at man ikke kan vælge et bestemt nummer, men at man bliver nød til at sidde og spole frem på forskellige radiostationer for at finde det man søger.


    Går udfra at man stadig godt kan lytte til sit bibliotek inde på selv siden uden at skulle til at punge ud for en service der i forvejen, set i mine øjne, ikke er noget at klappe i hænderne over.

  • Fiksede lige en med et udpluk af det bras jeg hører - Men så kan i jo nok danne jer et billede ;)


    Rid på bølgen, og surf forbi ListePikken :cheers:


    Til de dovne: Så er det ListePikken

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Fuck hvor er det egentligt godt lavet når man bruger songbird at man så bare lige logger ind der :D


    Jep, det fungerer skidegodt med Songbird. Open source <3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    lidt OT Songbirds gui ligner sku da en direkte kopi af itunes ?


    Som 1000 andre også har sagt, men ja.
    Til gengæld er der en million forskellige skins du kan bruge istedet.

  • Jeg er på Last.fm og bruger det flittigt. Jeg hedder Saenjaina derinde.


    Alle er velkomne til at tilføje mig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().