Hejsa
I sikkert alle en facebook profil (de fleste)
ville høre om hvor "låste" jers profil er?
og er der nogle der ved om kan kan slå fra om folk må tagge en? eller sende apps derinde for jeg gider ikke have det lort...
Hejsa
I sikkert alle en facebook profil (de fleste)
ville høre om hvor "låste" jers profil er?
og er der nogle der ved om kan kan slå fra om folk må tagge en? eller sende apps derinde for jeg gider ikke have det lort...
Du er da i hvert fald velkommen i Tweak gruppen hvis det var noget
http://www.facebook.com/home.p…hp?gid=55405536678&ref=ts
(Så kan du jo prøve at se hvor meget du kan se vores profiler :)))
Min profil er vist så oplåst som den kan være, de fleste kan gøre med mig hvad de vil
Tror (desværre) ikke man kan låse for applikationinvites, men råb endelig højst hvis du finder ud af noget andet.
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Tror (desværre) ikke man kan låse for applikationinvites, men råb endelig højst hvis du finder ud af noget andet.
Men når man har modtaget en invite fra en ven, kan man afvise alle fremtidige invites fra denne ven ved at trykke på "Ignorer alle invitationer fra denne ven". Man kan også vælge "Bloker denne applikation" og så kan man ikke modtage flere invites ang. den pågældende applikation.
Lang de fleste af mine venner har låst deres profil så kun deres facebook-venner kan se dem.
Mig selv? Har det bedste, nemlig ingen facebook profil
QuoteOprindeligt indlæg af Foxx
Lang de fleste af mine venner har låst deres profil så kun deres facebook-venner kan se dem.
Mig selv? Har det bedste, nemlig ingen facebook profil
Hvorfor er det bedst?
Du skal være ven med mig for at se noget som helst
Min er vist ikke låst på nogen måde så vidt jeg ved. Men jeg bruger det ikke rigtig så meget. I bund og grund synes jeg det er en lidt latterlig side. Ideen med Facebook er for så vidt god nok, men den drukner i gimmicks og spil og alt mulig ligegyldigt "underholdning".
Anders
Ahh okay hvad med Tagges kan man slå det fra.. så folk ikke kan tagge en.??