Dark Fall

• Allerede imorgen? Havde da overvejet det hvis grafikken havde fået et boost siden jeg sidst tjekkede på på spillet :P

• ja det starter i morgen :) hvad jeg har set synes jeg grafikken ser fin ud.. men måden det er bygget op på er jo mega nice.. man kommer ikke til at kede sig som man gør i wow og aoc.. man får noget ud af at pvp :)

deres server er kørt total ned pga så mange som vil ha pre order.. :D

Oprindeligt indlæg af SenZer
    ja det starter i morgen :) hvad jeg har set synes jeg grafikken ser fin ud.. men måden det er bygget op på er jo mega nice.. man kommer ikke til at kede sig som man gør i wow og aoc.. man får noget ud af at pvp :)

deres server er kørt total ned pga så mange som vil ha pre order.. :D

Hvilket jo faktisk ikke lover godt :S

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• det er jo klart at de ikke offer vildt mange penge på server i starten. når de ikke ved om folk vil ta imod spillet.. det er jo klart nu for dem at de skulle ha haft mange flere server. som så bliver lavet om på nu.. jeg tror det her spil bliver utrolig godt.

• Har købt spillet nu og jeg kan kun sige at det er fedt :)

Det er en blanding af Oblivion/morrowind online 1 server tusindvis af spillere masser af professions, og skill lvl up i stedet for en generel lvl virker rigtig godt. Har ikke prøvet et spil lignende det, jeg mener selv at det har defineret en ny genre. Prøv det!

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Kan du ikke smide nogle ingame screens?

Spillet har jo været forsinket i 100år og grafikken jeg har set forskellige steder er temlig grim.

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

• Jo det kan jeg da godt :) skal lige ha downloadet det på den stationære så smider jeg nogle 1920x1200 op.

Kan kun sige så meget at grafikken bestemt ikke er dårlig, den er væsentlig bedre end andre mmo's der er lige nu. Spillet kører jo på DX9.

• ahh glemte det helt smider nogle nye op :P vi var ude og raide folk der minede osv. slog dem ihjel. Lige pludselig er der bare 6-7 mirdains der popper op og angriber os og vi når knap nok at komme væk nåede at smutte på mit mount men en af vores venner var ikke så heldige.

• Glemte jeg at smide screens igen og queuing er mega slem lige nu 1+ time... ikke specielt fedt. Men de udvider vidst serveren så der kan være flere på den.

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Lyder fedt, men jeg ved at hvis jeg begynder at spille et nyt MMORPG, så har jeg ikke tid til noget som helst udover det - så derfor lader jeg vær.

Har det på samme måde.

Kan slet ikke styre det. Men jeg kunne godt tænke mig hvis nogen af jer gad at skrive et mini review. Så kunne jeg måske overtales til at falde i igen hehe.

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

• Hvor har i købt det. Kan ikke finde det på coolshop, softexchange...

• Spillet skal købes online og glem at få en kopi PT.
    Måden spillet er launchet på et så latterlig. Jeg var en af dem som sad de 2 aftener hvor de satte flere kontos til salg uden at få en.
    At udgive et spil som kun "de heldige" kan få, glem det.
    Hvis du læser inde på deres forum er meninger meget delte om spillet men en ting er de kan blive enig om er at det er som at spille en betalt beta version.
    Vent et par måneder til de har fået styr på serveren.

• Ja, det er også hvad jeg har læst rundt omkring.

Utroligt at det ikke virker taget i betragtning af det er 3-4 år forsinket.

• Der er ikke nogle af jer 2 over mig, der fatter en skid af hvad i opfatter og skriver.
    lige nu er der ingen der betaler,kun af de har købt spillet. Darkfall forum har nok nogle af de mest latterlige forum trolls du kan støve op 90% af dem der har en mening om spillet har ikke prøvet det.
    Og spillet virker super fint lol.

Oprindeligt indlæg af Metha
    Der er ikke nogle af jer 2 over mig, der fatter en skid af hvad i opfatter og skriver.
    lige nu er der ingen der betaler,kun af de har købt spillet. Darkfall forum har nok nogle af de mest latterlige forum trolls du kan støve op 90% af dem der har en mening om spillet har ikke prøvet det.
    Og spillet virker super fint lol.

Vi fatter ikke en skid af hvad vi opfatter og skriver?
    lige nu er der ingen der betaler,kun af de har købt spillet???

Du skal øve dig lidt på at formulere dig min ven, for de sætninger giver da slet ingen mening.

Men lad os lige forholde os realistisk til det.
    Mon ikke der en en grund til de mange lunkne kommentarer rundt omkring på diverse forums? Jeg benægter ikke der altid er haters, ligesom der altid er fanboys som er så forblændet at de slet ikke kan/vil se at de løber rundt i en beta.