Overskriften siger vidst det hele.
[Blocked Image: http://img301.imageshack.us/img301/2290/vintertifcr5.png]
Overskriften siger vidst det hele.
[Blocked Image: http://img301.imageshack.us/img301/2290/vintertifcr5.png]
Som altid savner jeg ord, når jeg ser dine billeder.
QuoteOprindeligt indlæg af Maverick
Som altid savner jeg ord, når jeg ser dine billeder.
Hehe, gode eller dårlige.
Det er et super fedt motiv og godt taget. Er bare ikke så glad for rammen også alligevel lidt, fordi det er kan god li den i bunden hvor den fader landskabet ud
Fed himmel, lækre skygger henover marken. Farver og kontrast er perfekt. Klart et af de bedste billeder jeg har set fra dig. Jeg synes ikke det dur med det der oldschool 1995 grafik du kører på dine rammer - Rammer er okay, men de skal ikke sige "se mig se mig jeg har drop shadow og blur ud over det hele"
Synes det er et kedeligt billede og for mit vedkommende utroligt intetsigende.
Yderligere bryder jeg mig ikke om skyerne, de virker alt for kunstige i mine øjne, og så selvfølgelig rammen som allerede er blevet nævnt.
Nogle flotte skygger og et flot billede rent teknisk, men det falder ikke i min smag.
Tak for de vidt forskellige kommentarer allesammen.
Flot billede, men synes godt nok rammen ødelægger en hel masse, kan slet ikke lide det blur der. En tynd sort ramme tror jeg ville være flot som en kontrast til de mange lyse farver
I mine øjne ikke dit bedste billede. Rammen er i mine øjne også mere forstyrende end gavnlig så den ville jeg også få smidt væk
Syntes skyerne virker som om de er gjort mørkere og evt. har fået highlight recovery. Syntes ikke de fremstår så rent og popper godt.
Gennerelt mangler der nok også noget der fastholder øjne lidt i billedet har svært ved at finde ud af hvor jeg skal kigge hen og mister derfor lidt for hurtigt interessen
Ikke et dårligt billede men tror du kan gøre det bedre
Rigtig flot billede! Men IMO så er den ramme utrolig grim, den ødelægger meget billedet for mig.
Tak igen for kommentarene.
Ja, det er vidst ikke mit bedste billede, men bare et "kedeligt" landskab foto, og for at holde lidt gang i billederne her i forrummet.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Tak igen for kommentarene.
Ja, det er vidst ikke mit bedste billede, men bare et "kedeligt" landskab foto, og for at holde lidt gang i billederne her i forrummet.
Super der kommer noget op Nu ved du jo så også at det ikke er en god ide med den ramme
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
Super der kommer noget op
Nu ved du jo så også at det ikke er en god ide med den ramme
Ja af jer her, andre synes det passer perfekt til billedet, men sådan er vi jo så forskellige.
Nu er det også sjældent at jeg laver disse rammer, synes bare det passede godt til dette sne landskab.