kan det virkelig passe at Vista ultimate (64-bit) skal bruge 23 gb på mit c-drev? Jeg kan forstå at den skal bruge så meget og jeg har kun ganske få programmer installeret (3 forholdsvis små programmer)

vista fylder 23 gb
-
-
restore funktionen tager super meget plads
Mener en vista install fylder 15gb fuld også med lidt restore og updates. Så kommer den hurtigt der op af.
-
Har det samme "problem" mit fylder så bare "kun" 19,2.
Men er der er en mappe der hedder winsxs der fylder 12,5.
sjovt nok så kan jeg jo se på sidepanelet at nogle gange er der bare meget mere plads.
Har en partion på 35gb.
variere ganske meget fra nu 9% tilbage. til over 36%.Der må da være en måde at få den plads tilbage.
-
Mit fylder 20 GB ligeud, men jeg har så også et 100% updated system plus et par ultimate extras installeret (hold em, Tinker og de to glass og pearl lydpakker) og et custom theme...
så i så fald, har du updated din windåse fuldt ud?
så kan det godt komme til at fylde
EDIT: det er på en 153 GB stor partition
-
Hah med alle programmer installeret bruger jeg 9,22 gb på mit c-drev
windows mappen fylder kun 4½ gb
All hail Windows XP... Kan slet ikke se hvad man får for de 10 gb ekstra
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Hah med alle programmer installeret bruger jeg 9,22 gb på mit c-drevwindows mappen fylder kun 4½ gb
All hail Windows XP... Kan slet ikke se hvad man får for de 10 gb ekstra
et nyere og mere stabilt system, samt muligheden for et x64 system der faktisk leveres drivere til -
Jeg vil nu ikke sige at det er synderligt meget at Vista elller XP fylder. Jeg har 700 GB at give af, og jeg for aldrig brugt 400 GB eller måske enda 300 GB ;D Lidt overkill måske