Indlæg af Cuz^911

    Har det samme "problem" mit fylder så bare "kun" 19,2.


    Men er der er en mappe der hedder winsxs der fylder 12,5.
    sjovt nok så kan jeg jo se på sidepanelet at nogle gange er der bare meget mere plads.



    Har en partion på 35gb.
    variere ganske meget fra nu 9% tilbage. til over 36%.


    Der må da være en måde at få den plads tilbage.

    Ey..


    Når jeg gamer css mangler lyden.


    Men sjovt nok virker den i 1,6..
    Og jeg har sat lyden op. prøvet at skifte til høretelefoner. 2 højtallere 4 osv. :S


    Nogle der ved hva det kan skyldes? :S

    Ey..


    Har selv et 4870. Men jeg får da over 20000 med det kort. Den score du skriver i din signature passer vel ikke så??


    Synes ellers jeg har læst at de har fået CF til at virker lidt bedre på 8,12 driveren fra ati :D

    Du tror ikke bare du har overclocket for meget?
    Synes nemlig også min lavede en masse dumme ting inden jeg fandt ud hvor meget oc den kunne klare.


    Også drillede det også med grafikkortet.
    Kunne det ikke undre nogen at de laver et kort der skal være så varmt?? ca 90 gr. Med mindre man smider den blæser på over 60%. og hvem gider høre på den larm :S

    Surt nok der er flere med det problem.


    Var nemlig lige inde for at skrive det samme.


    Jeg kan dog godt få det til at køre i fullscreen.
    Men det kræver en del program crashes.


    Men der må da være en der evt har en løsning på problemet.
    Evt kunne være en driver fejl :S

    ja okay.. Men 110 mhz med samme timings er vel også ok. mon ikke du kommer højere med løsere timings ;)


    Men nu var problemet jo så også at mine er ustabile.


    Og hvis jeg prøver at få dem over de 1350mhz/6-6-6-18 de køre nu, kommer der bare fejl hele tiden. :S

    jah.. Men er nok også sidste gang jeg køber corsair.. havde aldrig problemer med sådan noget da jeg kørte med Ocz.. :S


    men det forklare jo bare ikke hvorfor de køre så ringe!

    Ey..


    Har efterhånden haft lidt problemer med mine Corsair 2GB 1600MHz 7-7-7-20.


    Af det jeg kan se skal de have 1,9 ved 1600 mhz. men der laver den konstant fejl, og blå skærm..


    hvor meget må jeg gi dem??


    Og hvordan kan det være de godt vil køre 1400mhz med 6-6-6-17 uden probs med 1,95 :S


    cuz

    Ja det passer meget godt :D.


    Men jeg kan stadi ikke få den orthos stabil. altså den rebooter ikke. men den laver bare fejl i orthos.


    nu har jeg øget fra 1,24v til 1,36v på core. og det blev den overhovdet ikke mere orthos stabil af. :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    jeg er kun oppe på 4.1 og den kræver allerede 1.425v her, så du har fået en god en....


    Jah. men jeg kan ikke få min stabil over 4,1. eller dvs at jeg syntes ikke den blivere mere stabil af at jeg giver den mere volt. også har jeg også lagt mærke til at den ikke kan "holde" volten oppe.


    Hvis jeg køre cpuid mens jeg køre orthos. kan jeg se at volten falder når jeg starter orthos.


    dårlig psu evt?

    hmm. nej har jeg hævet Volt til 1,32..


    og jeg kan køre 22 seks. for den laver fejl. 1 gang hvor orthos gik ned.


    Skal lige siges jeg "kun" prøver ved 4,2

    fint nok. så jeg bliver ved med at hæve, til den er 6 timer stabil?
    Og hvor den stadgi ikke er ved at brænde sammen
    Men som Simon sagde. altså ikke over 1,5v

    ja det har jeg godt set.


    Men det jeg vil vide er jo om den bliver stabil ved at jeg giver mere volt.


    ellers er der vel ikke meget sjov ved at køre 4,5 :S


    hvis du forstår

    så lav dem mindre.
    Så jeg skal altså ændre min opløsning på skrivebordet for at det passer. sys bare jeg har set der er andre der har billeder a deres i højrere. også når man trykker på dem. bliver de vist i full??
    Men hvordan!!!

    Hvordan i allverden tilføjer jeg billeder på over 170 kb her på sitet?


    køre 1680x1050. så det bliver lidt over 220 kb.


    hvordan ligger i andre dem ind?


    info plz :$