Ja okay, jeg ved godt den er gammel - men den er stadig god
Håber for hans/hendes families skyld, at vedkommende har en god livsforsikring
[Blocked Image: http://www.saxxx.friserverplads.dk/uhoh.jpg]
[Blocked Image: http://www.saxxx.friserverplads.dk/uhoh.jpg]
QuoteOriginally posted by Torque
He he, måske ikke lige det bedste at køre ned hvis det endelig skal være
LOL shit!
Er jeg den eneste der tænker "kvinde bag rettet" ??
QuoteOriginally posted by Aerial
Er jeg den eneste der tænker "kvinde bag rettet" ??
Nej!
Det ligner også lidt en lille "kone-bil"
Lastbil med 110 i modsat retning ville sikkert have været sjovere... :]
Useriøst, men sjovt desto mindre.
Hehe... grinern billede...
Ville smide bilen i bakgear for fuld drøn
QuoteOriginally posted by Wolf_of_dk
Ville smide bilen i bakgear for fuld drøn![]()
![]()
He he...Du mener ind i dem der kommer kørende bagved. Det ville nok blive din sidste handling.
QuoteOriginally posted by The Hans
He he...Du mener ind i dem der kommer kørende bagved. Det ville nok blive din sidste handling.
Du mener altså jeg er sindsyg Hold dog op med det pjat du lyder præcis som min Psykolog
Det er længe siden Hans
Du mener altså jeg er sindsygHold dog op med det pjat du lyder præcis som min Psykolog
Det er længe siden Hans
Nej, det mener jeg nu ikke du er.
Jeg mener bare, at den handling nok ikke lige var den mest intelligente jeg kunne komme i tanke om.
Jeg håber det er en kvinde der kører der. Chancen for en røvfuld er nok noget mindre så.
QuoteOriginally posted by The Hans
Nej, det mener jeg nu ikke du er.
![]()
Jeg mener bare, at den handling nok ikke lige var den mest intelligente jeg kunne komme i tanke om.
Jeg håber det er en kvinde der kører der. Chancen for en røvfuld er nok noget mindre så.
Du mener altså at en kvinde smadre en kæmpe flok rockere selv om en mand ikke kan
(Kan ikke gøre for det er bare i det hjørne i dag )
LoL han er færdig som popsanger...ligemeget hvad han gør derfra er der ingen udvej...
men jeg tror nu også det er fake lavet
Du mener altså at en kvinde smadre en kæmpe flok rockere selv om en mand ikke kan
(Kan ikke gøre for det er bare i det hjørne i dag
)
i det hjernedøde hjørne?
it sounds like...
ja, Hans mener jo nok at chancen for at en kvinde blir tæsket er mindre end chancen for at en mand blir tæsket...
MEGET mindre...ligemeget hvad ville de tæske manden, men når det er en dame så, nøjes de vel bare med at voldtage hende...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Zigiro
i det hjernedøde hjørne?
it sounds like...
ja, Hans mener jo nok at chancen for at en kvinde blir tæsket er mindre end chancen for at en mand blir tæsket...
MEGET mindre...ligemeget hvad ville de tæske manden, men når det er en dame så, nøjes de vel bare med at voldtage hende...
Vi snakker om mænd i stramme læderbukser her de ville sgu da hellere voldtage manden :]
fy for satan hva.....
Den kan sidde ubehageligt i numsen....
Vi snakker om mænd i stramme læderbukser her de ville sgu da hellere voldtage manden :]
lol, kommer i tanker om en af udsendelserne af rockerklubben svinene, hvor Glenn har fået ørering i "bøsseøret" hvilket Baune syns er enorm *MOAMG* (mega opturs agtig monster griner), og efter Glenn så har givet ham en *SMÅKAGE* på siden af hovedet begynder han at overbevise kameramanden om at han I HVERT FALD ikke kan være bøsse..."man kan jo bare kigge på hans læderbukser!" - "det er bevis nok"
Hmmm :]
Med lidt inspiration fra the hans
QuoteOriginally posted by scully
Hmmm :]
*LOL* Now known as Mrs. Tweak