Sh*t happens...

Originally posted by Zigiro

lol, kommer i tanker om en af udsendelserne af rockerklubben svinene, hvor Glenn har fået ørering i "bøsseøret" hvilket Baune syns er enorm *MOAMG* (mega opturs agtig monster griner), og efter Glenn så har givet ham en *SMÅKAGE* på siden af hovedet begynder han at overbevise kameramanden om at han I HVERT FALD ikke kan være bøsse..."man kan jo bare kigge på hans læderbukser!" - "det er bevis nok" ;) :))

eller den med læbepomaden oppe i r.... :))

Originally posted by Zigiro
    ROFL, JA! og så bruger han den igen bagefter!! noooo, NASTY! :):rolleyes:

Minder mig om den historie med indbrudstyven.
    Han stjal det hele undtaget familiens kamera.
    Da de efter nogen tid, fik filmen fremkaldt, var der billeder af indbudstyvens r*v med familiens tandbørster oppe i.
    Jeg håber ikke historien er sand. ;)

Originally posted by Wolf_of_dk

he he nu ved du hvorfor kaffe er brunt :evil:

Puha .... hold da op med det der - har jo lige lavet en frisk kande ;) *G*

Edit => Har weekend nu - får vandkøling og FX5800 i morgen - hvordan kan man være andet end glad ? ;)

• Nåh ja, du har fri om fredagen - din satan :D

Synes også nok jeg kan huske noget fra sidste torsdag, hvor jeg mærkeligt nok også sad hele nattet og arbejdede ;)

Har heldigvis ferie fra på tirsdag, efter eksamen - og skal først starte igen den 5. Januar. Så skal der drikkes igennem :D

Originally posted by Torque
    Har heldigvis ferie fra på tirsdag, efter eksamen - og skal først starte igen den 5. Januar. Så skal der drikkes igennem :D

Damn - jeg har for første gang i 5 år ikke fri mellem jul og nytår :evil:

Men har lige taget fri næste torsdag så min arbejdsuge siger kun man-tirs-onsdag ;)

Så jeg bliver nok nød til at drikke mig lystig og smutte på Nexus og kigge på alle de ihærdigt-studerende tøser derinde ;) he he

Originally posted by Aerial
    Så jeg bliver nok nød til at drikke mig lystig og smutte på Nexus og kigge på alle de ihærdigt-studerende tøser derinde ;) he he

Det lyder sgu som en forfærdelig god plan 8)

Nå, det er vidst tid til at se dyner. Go'natter Tweak folkens :D

Originally posted by Torque

Det lyder sgu som en forfærdelig god plan 8)

Nå, det er vidst tid til at se dyner. Go'natter Tweak folkens :D

G-nat - tror også bare der skal smækkes en godnatfilm på nu ;)