praktical joke

  • heey.. :D


    sys det kunne være sjovt at høre hva de bedste praktical jokes folk har/vil lave..


    og jeg kan da lige starte...


    har lavet= tror det var den gang jeg lagde en mus i min mors seng mens hun var nede og børste tænder... kæft hun skreg, og kæft jeg morede mig:D


    vil lave= vil gerne prøve at tage en motorsav, pille kæden af tandhjulet som driver den.. starte saven og løbe gennem nykøbings gå gade med en gammel ishokey maske :D :D


    jeres tur..

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Hehe, har ikke lavet det store af sådan noget, men her kommer lige en lille en som en af mine venner har lavet:


    Han var inde og besøge en veninde i København, og selvfølgelig skulle de på strøget (stav).
    Da de så kommer forbi en af de der vagabonder som alle sammen sidder og spørger om de ikke kan få 5kr. til en kop kaffe (kaffe i deres verden drikkes i grønne flasker :crazyeyes: ).
    Istedet for at give ham 5kr, trækker han en kop og en termokande frem, og hælder kaffe op til ham. Min ven sagde at han havde aldrig set nogle med sådan et sjovt ansigtsudtryk før :D

  • Genialt den med kaffen.


    Jeg ved ikke helt om den hører ind under kategorien, men for 6-7 år siden var en af mine venner i Cape Town i 4 måneder, bl.a. på 1. april. Han boede sammen med nogle andre danskere han havde mødt dernede. Om morgenen den 1. april sender jeg ham en besked om at den ene fløj af Amalienborg var brændt om natten og at der var ekstraudsendelser i fjernsynet hele tiden. Hele formiddagen giver jeg ham flere og flere detaljer som at der var fundet en person, og at en af prinserne var rapporteret savnet. Detaljerne kom længere og længere ud. På et tidspunkt skriver jeg at danskere rundt omkring i verden samlede sig ved ambassader for at ligge blomster og ellers vise deres respekt, og at det da også kunne være en ide for dem. Det ender med at de til sidst smutter over til ambassaden og der er selvfølgelig ingenting, og de kommer så i tanke om at det er 1. april.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Genialt den med kaffen.


    Jeg ved ikke helt om den hører ind under kategorien, men for 6-7 år siden var en af mine venner i Cape Town i 4 måneder, bl.a. på 1. april. Han boede sammen med nogle andre danskere han havde mødt dernede. Om morgenen den 1. april sender jeg ham en besked om at den ene fløj af Amalienborg var brændt om natten og at der var ekstraudsendelser i fjernsynet hele tiden. Hele formiddagen giver jeg ham flere og flere detaljer som at der var fundet en person, og at en af prinserne var rapporteret savnet. Detaljerne kom længere og længere ud. På et tidspunkt skriver jeg at danskere rundt omkring i verden samlede sig ved ambassader for at ligge blomster og ellers vise deres respekt, og at det da også kunne være en ide for dem. Det ender med at de til sidst smutter over til ambassaden og der er selvfølgelig ingenting, og de kommer så i tanke om at det er 1. april.


    Anders



    ha ha ha.. ville gerne ha set hans ansigts udtyk da han opdagede det :razz:

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Hehe :D


    Der var også en anden jeg kender der arbejder i EB games.


    Det var også den 1. april og der kommer en dame ind i EB games og skal til at købe et spil.
    Hun taster sin pin kode, og lige pludselig siger han "Nu kan jeg din pin kode". Hun udbryder "Hvordan det???" Han siger "Jeg kan høre det", så spørger damen om det ikke er ulovligt, og hun var fuldstændig ude af den, til sidst spørger han så, om hun kan komme i tanke om hvilken dato det er. Til allersidst finder hun så ud af at det er den 1. april :D

  • det kan da ikk passe at der ikk er andre der har lavet nogle praktical jokes


    C'mon Tweak :D

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • mjah.... jeg vil prøve at udtrykke det på en simpel måde...


    stærk hurtigtørrende lim + kontorstol


    sådan kan man altid lære en lærer at kontorstole kan være ganske farlige :evil:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • En kollega har på et tidspunkt lavet en joke med en pølsemand - nu er de tjo sådan at der på restaurenter som regel står hvis ikke man må medbringe egne mad/drikke vare - bare ikke typisk i pølsevogne!


    Så den skulle da lige prøves - tog til skinkekutteren og bestilte et brød men hev en pølse op af en termokande til stor forarvelse for kaptajnen der smed min kollega væk for det der måtte man ihvertfald ikke!


    :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    tror måske man skal passe på med den med motorsaven? :P


    dete r jo os derfor jeg tar kæden af tandhjulet..


    ellers så kan det godt være jeg fik lidt problemer hvis jeg ramte en

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000


    dete r jo os derfor jeg tar kæden af tandhjulet..


    ellers så kan det godt være jeg fik lidt problemer hvis jeg ramte en


    tror stadig du kunne få et par opkald til politiet og sådan :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Shhh.. Nu ikke ødelæg en god forside historie! :D


    sowwy! :$


    erhm, jeg tror den med motorsaven er en god ide

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    sowwy! :$


    erhm, jeg tror den med motorsaven er en god ide


    heh... jeg skal nok lige sende et billede hvis det kommer i avisen...
    men det gælder bare om at få en maske på og så bare løbe :razz:

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000


    de er mega grinern.. det er ca det samme jeg vil op nå me den motorsav :D


    Tror næppe naive personer vil finde det lige så skægt, som en pacman jagt ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Tror næppe naive personer vil finde det lige så skægt, som en pacman jagt ;)


    det kan self godt være..
    men hvis nogen spør så var det ikk mig :$

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6