terrormål i danmark?

  • Der er bare altid EN ting jeg ikke kan forstå..
    Hvorfor gør de det, altså, alle mennesker har fået en hjerne, men det er åbenbart ikke alle der bruger den, de er ligesom dyr. De lever ikke i virkeligheden, de har ingen følelse, de er praktisk talt kun skalder.
    Hvorfor skulle man bombe en undergrundsbane. Det er uskyldige mennesker man slår ihjel, de havde ikke gjort noget. Der er jo noget i hovedet på dem der er gået helt i stykker. De ser ikke klart, de har ingen skyldfølelse, eller medfølelse for de pårørende de skader. Jeg kan simpelthen ikke finde hoved eller hale i det.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Der er bare altid EN ting jeg ikke kan forstå..
    Hvorfor gør de det, altså, alle mennesker har fået en hjerne, men det er åbenbart ikke alle der bruger den, de er ligesom dyr. De lever ikke i virkeligheden, de har ingen følelse, de er praktisk talt kun skalder.
    Hvorfor skulle man bombe en undergrundsbane. Det er uskyldige mennesker man slår ihjel, de havde ikke gjort noget. Der er jo noget i hovedet på dem der er gået helt i stykker. De ser ikke klart, de har ingen skyldfølelse, eller medfølelse for de pårørende de skader. Jeg kan simpelthen ikke finde hoved eller hale i det.


    Kan du sige religion?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Kan du sige religion?


    Så vidt som jeg ved, så er religioner da "lavet" for ikke at gøre dumme ting.
    De 10 bud.
    Jeg ved dog ikke noget om den muslimske religion, men jeg tror ikke at de har en regel hvor der står: "slår du 300 ihjel får du 79 jomfruer når du dør" Altså, de er da også mennesker, men så er de jo åbenbart blevet hjernevasket af religionen...

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder


    Så vidt som jeg ved, så er religioner da "lavet" for ikke at gøre dumme ting.
    De 10 bud.
    Jeg ved dog ikke noget om den muslimske religion, men jeg tror ikke at de har en regel hvor der står: "slår du 300 ihjel får du 79 jomfruer når du dør" Altså, de er da også mennesker, men så er de jo åbenbart blevet hjernevasket af religionen...


    nej religioner er lavet for at få magt over mennesker....alt andet er naivt at tro....hvordan skulle man ellers kunne styre enevældige monarker i sin tid.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Der er vist noget jeg har overhørt til præst :crazyeyes: ;P

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Nu har vi jo heldigvis religionsfrihed herhjemme, jfr. grundloven og det syntes jeg er helt fint, at folk må have den tro, som de mener gør noget godt for dem. Ikke fordi at jeg er troende, det har jeg set for meget lort til, at åndelighed kan afhjælpe de problemer, som menneskene selv har skabt.


    Dermed finder jeg det heller ikke iorden, at påtvinge folk en bestemt tro, eller nedgøre folk fordi de har en anden trosretning, MEN meget afhænger af hvordan du fortolker de skrevne ord, og man skal jo heller ikke glemme at alle de store verdensreligioner blev nedskrevet for meget lang tid siden hvor verden var anderledes end den er idag, andre ting blev vægtet højere, samfundsopbygningen var en helt anden.


    Problemet er de rabiate, og de findes indenfor alle religioner, osse herhjemme, ikke bare ude i verden, og ikke kun indenfor den muslimske del af vores samfund, men bestemt osse blandt kristne. De læser deres tro på en helt bestemt måde, og i mine øjne ønsker en samfundsmodel, som ikke har bund i virkeligheden, og bestemt ikke levner plads til den personlige frihed.


    Jeg vil give Fragman ret i, at religion er massernes opium, giv dem nok, og de bliver afhængige og vil gøre næsten alt for det næste fix.


    Hvad vores "hemmelige" tjenester herhjemme laver, skal vi ikke, som offentlighed vide noget om, ellers var der jo ingen mening i, at have dem og de skal have de midler der skal til, for at kunne fungere og være med til at skabe en tryg hverdag for både du og jeg.


    Folk herhjemme er en svær masse at håndtere, men jegselv er da helt med på, at få oprettet et nationalt DNA register, for alle borgere i vores land, i mine øjne er der ingen forskel på det, og det, at vi bliver udstyret med et personnummer, når vi bliver født. Tænk på de fordele der vil være, almindelige forbrydelser, sig være mord, voldtægt, grov vold, mm hvor folk er i nærkontakt, så vil man kunne finde den skyldige, og ikke ende i den situation hvor det er den forkerte, som bliver dømt.


    Lad os da få de kameraer op, de generer jo ingen, så længe du ikke laver noget, som du ikke skulle have gjort.


    Så skriger folk op igen, men tag en ting, som google earth hvor du kan gå direkte ind på en enkelt hus hvor som helst, er det ikke overvågning?, jeg spørger bare, men det syntes folk er fantastisk, at det kan lave sig gøre.


    Jeg har den indstilling, at så længe du har rent mel i posen, så har du intet at frygte.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().

  • Esbjerg havn... eller det siger de da "_" de ville lave et hotel op til vandet så de har afspærret en stor del MEN jeg har sku ik set det hotel endnu :P og hvem ville sprænge en havn i luften :crazyeyes:

  • Gantoo


    Du siger og giver faktisk selv svaret, og hvem ville sprænge en havn i luften. Esbjerg havn er en af vores største traffikhavne for godstransport, netop derfor. Kan du besværliggøre omgangen med varer, allerede fra en havn, så stiger prisen, det får indvirkning på både din og min hverdag, grundet øgede omkostninger og højere priser på varen, så du kan se det breder sig som ringe i vandet.


    Ram en stor traffikhavn og du har opnået at besværliggøre alt, lige fra havneområdet og helt ud til butikkerne der skal have varene leveret, og med den økonomiske ressesion, så får det indvirkning på en masse menneskers hverdag, ergo har du opnået hvad du ville, utryghed-højere priser- mindre salg- arbejdsløshed. Se så begynder det at give mening.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Rigtigt. Men jeg tror hellere man vil ramme mange mennesker i et land som DK.
    Vi er sårbare der og et sted som Nørreport er velegnet til det. :rolleyes:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gantoo
    Esbjerg havn... eller det siger de da "_" de ville lave et hotel op til vandet så de har afspærret en stor del MEN jeg har sku ik set det hotel endnu :P og hvem ville sprænge en havn i luften :crazyeyes:


    Tjah...terroristerne!


    Alt hvad der er vigtigt for infrastrukturen er eventuelle mål. Og eftersom en meget stor del af de varer vi bruger i Danmark kommer med skib er dette naturligvis et reelt mål.


    Som sømand har jeg ofte snakket lidt med mine kolleger om hvilke terrormål der ville være indenfor søfarten. Forestil dig et skib med 50.000 tons flydende gas blive sprunget i liften i Københavns Havn eller et stort skib sænket i en vigtig sejlrende.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af asgerbj
    Tror vi skal passe på PET, som snart opsporer denne tråd :D


    BOMBE!


    det skal nok klare det :D


    men ja, det kan godt være at den mennesklige hjerne kan en masse, men den fucker bestemt også rundt med sin ejer konstant, og det er ganske nemt at narre den. Bare find en side med de klassiske synsbedrag. Desuden kan jeg sige at alt de du ser rent faktisk er noget hjenen kompenserer for og viser din bevisthed et "best guess" af 50 nanosekunder ud i fremtiden.


    Nu skal man tænke på at relativt mange i de muslimske lande er analfabeter, der er mange derudover der nok aldrig har læst koranen (keep in mind, de er noget ala de 10 bud i den også), men de går stadig til bøn og hører hvad deres lokale imam har at sige. Da de hverken kan eller har læst koranen, så har de ikke et referencepunkt at gå efter, så hvis imamen er hardcore radikal, så smitter det af på dem der lytter til ham.


    Religion virker ikke som det har gjort i den vestlige verden, da der ikke er en decideret magt der skal opretholdes som der var i gamle dage (den lokale shaman, høvding eller konge), plus at vi får ting og sager smidt i hovedet hver dag, der kan modbevise religionerne i verden. Men i den muslimske del af verden, samt diverse bananrepublikker rundt omkring, er der stadig en magt der skal opretholdes, og her er religion den perfekter massehjernevask, og særligt inden for Islam bliver det brugt den dag i dag.


    Hvis en religion misbruges, så kommer der helt sikkert selvmordsbombere og terrorister ud af det.


    Terrorister gør radikale ting for at få fat på noget, om det så sker at der ryger uskyldige folk med i købet. De prøver at tilrane sig magt igennem frygt, og hvis det er frygt der vises, ja så har de sådan set vundet

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200