Hej allesammen. Jeg har et lille problem med steam nemlig at den smider mig ud af serverne efter 5-10 min. Så irreterende! Det ligemeget hvilken server det er den gøre det med alle. Jeg har taget et screenshot af fejlen. Håber i kan hjælpe.

Hjælp til at fixe steam?
- the_man
- Lukket
-
-
har du prøvet andre steam spil???
for umiddelbart har jeg kun oplevet problemer i CS hvor mine settings så var sat forkert..
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
har du prøvet andre steam spil???for umiddelbart har jeg kun oplevet problemer i CS hvor mine settings så var sat forkert..
Hej firedog. Nej det har jeg ikke har heller ikke andre spil på steam en counte-strike 1.6 og condition zero. Hvilken settings var det der var forkerte hos dig? Den gøre det stadig men nu siger den Reason: server was overflowed eller noget i den stil. mærkeligt.
-
Oprindeligt indlæg af the_man
Hej firedog. Nej det har jeg ikke har heller ikke andre spil på steam en counte-strike 1.6 og condition zero. Hvilken settings var det der var forkerte hos dig? Den gøre det stadig men nu siger den Reason: server was overflowed eller noget i den stil. mærkeligt.
Jeg mener det var settings noget lign: rate, cl_update, cl_cmdrate hvis jegi kke tager helt fejl.. ellers tror jeg googler du fejlen der tror jeg du får bedre svar
edit: fandt lige dette: cl_timeout 99999999
prøv at smid den i og se om det hjælper
-
Oprindeligt indlæg af Firedog
Jeg mener det var settings noget lign: rate, cl_update, cl_cmdrate hvis jegi kke tager helt fejl.. ellers tror jeg googler du fejlen der tror jeg du får bedre svar
edit: fandt lige dette: cl_timeout 99999999
prøv at smid den i og se om det hjælper
Ja det kunne godt passe at det var der fejlen var. Fordi jeg har ik lavet så meget settings endnu.. Jeg prøver lige. Skal nok vende tilbage i gen
-
Stadig det samme problem. Jeg har prøvet at google det. syntes ik rigtig jeg fandt noget. Hvad kan man mere gøre?
-
Stadig det samme problem. Jeg har prøvet at google det. syntes ik rigtig jeg fandt noget. Hvad kan man mere gøre?har du prøvet alle tingene??
også den timeout ??og sat updaterate osv op korrekt?
-
[Blocked Image: http://img134.imageshack.us/img134/1908/steamingpileofsmu9.gif]
-
hmm slet clientregistry.blob , det får den til at updatere igen, der kan være sket en fejl under update.
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
hmm slet clientregistry.blob , det får den til at updatere igen, der kan være sket en fejl under update.Det har jeg prøvet 1 gang fragman. Jeg prøver at finde en løsning hos steampowered. Men kan ik finde noget.
Jov firedog alle instillingerne er i orden
men den driller sku stadig
-
Det har jeg prøvet 1 gang fragman. Jeg prøver at finde en løsning hos steampowered. Men kan ik finde noget.
Jov firedog alle instillingerne er i orden
men den driller sku stadig
det var da godt nok nitten... og ja ellers kom jeg også på den clientregistry...
men jeg har læst lidt at hvis de logger af steam 5-6 gange så virker det
eller har mange geinstalleret Steam og CS..
-
jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre
tror jeg geninstallerer steam og counter-strike. Men kan man godt gemme sine favorit liste altså alle de server man har tilføjet der?
-
er der virkelig ingen der kan hjælpe mig?
-
Jo Du kan godt gemme dine favorit servere... find udaf hva ip'erne er og skriv dem ned i et teksdokument eller papir
-
Oprindeligt indlæg af Howa
Jo Du kan godt gemme dine favorit servere... find udaf hva ip'erne er og skriv dem ned i et teksdokument eller papirDet ved jeg også godt
Men det var mere om man kunne gemme allesammen på engang. Nu er det heller ikke vigtigt mere fordi jeg har fixet problemet på et eller andet mærkeligt måde
Så nu låser jeg tråden tak til jer allesammen.