• Hej. Jeg tror jeg vil til at spille WoW igen. Selvfølgelig pga. Deathknighten ;D Nå. Jeg kan ikke huske:
    Kan man købe 30 dages spiltid i butikker eller er det altid 60 dage?

MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

• Lidt nederen at jeg vil til at spille wow igen. Jeg skal bare afsted til Australien den 25. Februar og kommer hjem den 25. Marts, så jeg kan vel bare købe 60 dage og kun komme til at udnytte 30?

Oprindeligt indlæg af lga1993
    Lidt nederen at jeg vil til at spille wow igen. Jeg skal bare afsted til Australien den 25. Februar og kommer hjem den 25. Marts, så jeg kan vel bare købe 60 dage og kun komme til at udnytte 30?

Du kan ikke pause dit gamecard således at du kun bruger 30 dage og gemmer resten.
    Hvorfor betaller du ikke bare med Visa, så kan du jo nøjes med 30 dage payment.

• Jamen forsætter de så ikke bare med at trække fra kortet?

Jamen forsætter de så ikke bare med at trække fra kortet?

Sæt den til at betale for en måned, derefter kan du blot stoppe din betaling.
    På den måde vil du have betalt for en måned samtidigt med at du har opsagt betalingen, nu bliver der altså kun trukket penge for en måned.

Når du stopper betalingen kan du fortsat spille indtil din account løber tør for spilletid, så hvis du f.eks. har betalt d. 25/1 vil du kunne spille indtil d. 25/2 selvom din betaling reelt er afsluttet.

• Er det den feature der hedder "Cancel Account" der skal bruges der?

• Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".

l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

• Ehm okay, hvor finder i den "knap"? Det eneste jeg har fundet er på følgende billede:

Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

• du skal bare læse hvad der står.. =P Øverst på siden i højre side:
    BILLING INFORMATION
    hvis du kigger lidt der oppe burde du rimelig hurtigt kunne finde ud af det.. ;)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Oprindeligt indlæg af Anarchy
    Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".

Er du sikker? Jeg har da aldrig fået slettet mine characters eller min account selvom jeg har brugt den knap...

Hvis du vil "pause" din account skal du bruge cancel account, du skal bare som begrundelse vælge "Changing Billing Method" eller den der ligner mest, Blizzard sletter kun din account hvis de har en god grund til det IE 3. parts programmer og lign..

/wtg

Ehm okay, hvor finder i den "knap"? Det eneste jeg har fundet er på følgende billede:

Det er også den rigtige du har fat i!

Du skal bare trykke på "access this service"!

Oprindeligt indlæg af Anarchy
    Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".

Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget!

Oprindeligt indlæg af DKTiger

Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget!

korrekt, det eneste der sletter din account og alle din characters er: "Delete Account"