Hej. Jeg tror jeg vil til at spille WoW igen. Selvfølgelig pga. Deathknighten ;D Nå. Jeg kan ikke huske:
Kan man købe 30 dages spiltid i butikker eller er det altid 60 dage?

Gamecard?
-
-
Gamecard findes kun på 60 dage, har i hvert fald aldrig set nogen hverken under eller over.
-
Lidt nederen at jeg vil til at spille wow igen. Jeg skal bare afsted til Australien den 25. Februar og kommer hjem den 25. Marts, så jeg kan vel bare købe 60 dage og kun komme til at udnytte 30?
-
Oprindeligt indlæg af lga1993
Lidt nederen at jeg vil til at spille wow igen. Jeg skal bare afsted til Australien den 25. Februar og kommer hjem den 25. Marts, så jeg kan vel bare købe 60 dage og kun komme til at udnytte 30?Du kan ikke pause dit gamecard således at du kun bruger 30 dage og gemmer resten.
Hvorfor betaller du ikke bare med Visa, så kan du jo nøjes med 30 dage payment. -
Ja, bare betal med betalingskort. Det er også billigere i længden.
-
Jamen forsætter de så ikke bare med at trække fra kortet?
-
Jamen forsætter de så ikke bare med at trække fra kortet?Sæt den til at betale for en måned, derefter kan du blot stoppe din betaling.
På den måde vil du have betalt for en måned samtidigt med at du har opsagt betalingen, nu bliver der altså kun trukket penge for en måned.Når du stopper betalingen kan du fortsat spille indtil din account løber tør for spilletid, så hvis du f.eks. har betalt d. 25/1 vil du kunne spille indtil d. 25/2 selvom din betaling reelt er afsluttet.
-
Jamen forsætter de så ikke bare med at trække fra kortet?Du går ind, aktiverer og betaler for én måned, stopper den automatiske fornyelse - done.
Det er alt du skal gøre. -
Er det den feature der hedder "Cancel Account" der skal bruges der?
-
Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".
-
Cancel eller stop subscription ja
-
Ehm okay, hvor finder i den "knap"? Det eneste jeg har fundet er på følgende billede:
-
du skal bare læse hvad der står.. =P Øverst på siden i højre side:
BILLING INFORMATION
hvis du kigger lidt der oppe burde du rimelig hurtigt kunne finde ud af det.. -
Oprindeligt indlæg af Anarchy
Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".Er du sikker? Jeg har da aldrig fået slettet mine characters eller min account selvom jeg har brugt den knap...
Hvis du vil "pause" din account skal du bruge cancel account, du skal bare som begrundelse vælge "Changing Billing Method" eller den der ligner mest, Blizzard sletter kun din account hvis de har en god grund til det IE 3. parts programmer og lign../wtg
-
Ehm okay, hvor finder i den "knap"? Det eneste jeg har fundet er på følgende billede:Det er også den rigtige du har fat i!
Du skal bare trykke på "access this service"!
-
Oprindeligt indlæg af Anarchy
Nej det tror jeg bestemt ikke det er. Bruger du "cancel account" bliver din account slettet (inkl. dine characters) kan ikke huske det helt præcist, mener det hedder "cancel subscription".Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget!
-
Oprindeligt indlæg af DKTiger
Sådan noget sludder. Jeg har brugt "Cancel account" begge de gange jeg har holdt pause. Der bliver ikke slettet noget!
korrekt, det eneste der sletter din account og alle din characters er: "Delete Account"
-
Oprindeligt indlæg af Prectar
korrekt, det eneste der sletter din account og alle din characters er: "Delete Account"
...og hvor ser du lige "Delete Account" henne?