Deathknight pve talent build?

  • Hej jeg har absolut ingen ide om hvordan jeg skal sætte talents på min DK ;( Håber i kan hjælpe.


    Er Deathknights egentlige nogle gode tanks?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • ja de er gode tanks mht aggro, men de har lidt problemer mht at de ikke kan bære et skjold...jeg vil gætte på unholy giver mest damage , men blood er måske bedst raid-buff mæssigt..men ved ikke helt selv.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hvis du vil være tank burde du tjekke mig ud... ligger på ravencrest og hedder Uperie ^^ jeg er raid/hc tanked specc :p har prøvet os 10/25 man easy.... os naxx har jeg kun været lidt i :p men hvis det er tank er det nok mit specc som rammer mest :p jeg synes selv dks er nemme at tanke med... du skal bare lige have mindst 20% i dodge og parry og med et par talents i blood så får du 10% extra parry når du har brugt dine blood runes :p bare læg Dad, icy touch, lige smide et howling blast så virker det fint :p men husk nu at dks bruger attack power som spellpower istedet :p
    ^^ kræver en høj dps for at kunne tank som dk og min ligger kun på 1200 normalt så.... burde nok ligge på 1500 mindst :/ har stadig blåt gear da... ^^ går fremad :p mit TPS (Threat per sec) kan komme op på 3.2k så rimlig stabilt :)


    Men tank? tjek mig ud ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Uperie
    hvis du vil være tank burde du tjekke mig ud... ligger på ravencrest og hedder Uperie ^^ jeg er raid/hc tanked specc :p har prøvet os 10/25 man easy.... os naxx har jeg kun været lidt i :p men hvis det er tank er det nok mit specc som rammer mest :p jeg synes selv dks er nemme at tanke med... du skal bare lige have mindst 20% i dodge og parry og med et par talents i blood så får du 10% extra parry når du har brugt dine blood runes :p bare læg Dad, icy touch, lige smide et howling blast så virker det fint :p men husk nu at dks bruger attack power som spellpower istedet :p
    ^^ kræver en høj dps for at kunne tank som dk og min ligger kun på 1200 normalt så.... burde nok ligge på 1500 mindst :/ har stadig blåt gear da... ^^ går fremad :p mit TPS (Threat per sec) kan komme op på 3.2k så rimlig stabilt :)


    Men tank? tjek mig ud ;)


    Woot, kan du ikke lige bruge 30 sek mere på at lave din post en anden gang? Man får jo bare kastet en wall of text i ansigtet, kombineret med en masse "..." og "^^".


    Kan godt være du er god tank osv. men din post udstråler ikke ligefrem seriøsitet :boxed:

  • ^^ det er den måde jeg skriver.... du kan da ikke sige jeg skal skrive på en anden måde bare fordi jeg ikke udstråler seriøsitet :s...


    er stadig kun små 16 år og jeg mener normalt hvad jeg skriver ^^


    og hey? lidt :offtopic: ikke at du snakker omkring hvordan jeg skriver ikke??


    :offtopic:


  • Han mener det er lettere at læse og få noget fornuftigt ud af hvis du deler tingene en smule op.


    Her skriver du en masse info en en stor klump, meget lettere og læse hvis det blev delt en smule op.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • Det ville gøre dine meninger og holdninger lettere at forstå hvis du læste lidt korrektur på dit indlæg inden du klikkede "lav indlæg", hvilket jeg tror er det Try-this referer til.
    Kan godt være det er Off-topic, men tror nu mere du skulle tage det som en hjælp end et angreb. Hvordan du skriver på et forum, om det så er tweak eller et andet forum, kan ændre på med hvilke øjne folk læser dit indlæg. Her hentyder jeg til om de tænker "Åh nej idioten der skal have sine skolepenge tilbage, springer bare hans indlæg over, da den sikkert er fuld af ubrugelige holdninger anyways" (og nej det mener jeg ikke du skal, var et eksempel), eller om de tænker "Wauv han har sku ret, må hellere bakke ham op". Det er i hvertfald mine erfaringer med forums.


    Og beklager, men du kan altså ikke bruge alderen som undskyldning ;)

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

    Rettet en gang, sidst af AcetaL ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    Det ville gøre dine meninger og holdninger lettere at forstå hvis du læste lidt korrektur på dit indlæg inden du klikkede "lav indlæg", hvilket jeg tror er det Try-this referer til.
    Kan godt være det er Off-topic, men tror nu mere du skulle tage det som en hjælp end et angreb. Hvordan du skriver på et forum, om det så er tweak eller et andet forum, kan ændre på med hvilke øjne folk læser dit indlæg. Her hentyder jeg til om de tænker "Åh nej idioten der skal have sine skolepenge tilbage, springer bare hans indlæg over, da den sikkert er fuld af ubrugelige holdninger anyways" (og nej det mener jeg ikke du skal, var et eksempel), eller om de tænker "Wauv han har sku ret, må hellere bakke ham op". Det er i hvertfald mine erfaringer med forums.


    Og beklager, men du kan altså ikke bruge alderen som undskyldning ;)



    aarrggh? helt sikker på det ;)? ej okey jeg har været indespærret på værelset i lang tid og så bliver jeg en smule fjendentlig... og kan heller ikke finde ud af og stave rigtigt såå ^^ :p hvis du hentyder til det er umuligt og læse :p x3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Han mener det er lettere at læse og få noget fornuftigt ud af hvis du deler tingene en smule op.


    Her skriver du en masse info en en stor klump, meget lettere og læse hvis det blev delt en smule op.. =)


    Måske, Måske ikke :p komme an på den der læser det? hvis du søger info læser du jo normalt den der svare :)

  • Try-this når du tanker med de der talents, dual-wielder du så?

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM