Indlæg af Uperie

    Hey drenge... jeg er igang med min merkantile uddannelse og ville spørge om i har nogle gode ideér til en butik? altså vi har en uge hvor vi skal lave vores egen butik og få overskud og alt det... kan ikke komme på nogle ideér og ville spørge om i måske kan hjælpe lidt på det område?


    Ps. kun seriøse svar da det første gang jeg arbejder alene! :/

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Han mener det er lettere at læse og få noget fornuftigt ud af hvis du deler tingene en smule op.


    Her skriver du en masse info en en stor klump, meget lettere og læse hvis det blev delt en smule op.. =)


    Måske, Måske ikke :p komme an på den der læser det? hvis du søger info læser du jo normalt den der svare :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af AcetaL


    Det ville gøre dine meninger og holdninger lettere at forstå hvis du læste lidt korrektur på dit indlæg inden du klikkede "lav indlæg", hvilket jeg tror er det Try-this referer til.
    Kan godt være det er Off-topic, men tror nu mere du skulle tage det som en hjælp end et angreb. Hvordan du skriver på et forum, om det så er tweak eller et andet forum, kan ændre på med hvilke øjne folk læser dit indlæg. Her hentyder jeg til om de tænker "Åh nej idioten der skal have sine skolepenge tilbage, springer bare hans indlæg over, da den sikkert er fuld af ubrugelige holdninger anyways" (og nej det mener jeg ikke du skal, var et eksempel), eller om de tænker "Wauv han har sku ret, må hellere bakke ham op". Det er i hvertfald mine erfaringer med forums.


    Og beklager, men du kan altså ikke bruge alderen som undskyldning ;)



    aarrggh? helt sikker på det ;)? ej okey jeg har været indespærret på værelset i lang tid og så bliver jeg en smule fjendentlig... og kan heller ikke finde ud af og stave rigtigt såå ^^ :p hvis du hentyder til det er umuligt og læse :p x3

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZYBER GAMER
    den bil jeg aller helst vil have er en porche 911 Turbo den er fed




    du har sq den perfekte smag! <3 vil virkelig også gerne have sådan en lille porche <3 må være for fed med de små 2-300 heste i den :p

    ^^ det er den måde jeg skriver.... du kan da ikke sige jeg skal skrive på en anden måde bare fordi jeg ikke udstråler seriøsitet :s...


    er stadig kun små 16 år og jeg mener normalt hvad jeg skriver ^^


    og hey? lidt :offtopic: ikke at du snakker omkring hvordan jeg skriver ikke??


    :offtopic:

    Hey hey nogen der ved hvor meget en ekstra ip addresse koster? vi har 2 derhjemme og vil gerne holde lan sammen med vennerne... men hvor meget ville det koste hvis jeg skulle have flere? fx skal bruge mindst 5 mere




    :rules: :rules:

    hvis du vil være tank burde du tjekke mig ud... ligger på ravencrest og hedder Uperie ^^ jeg er raid/hc tanked specc :p har prøvet os 10/25 man easy.... os naxx har jeg kun været lidt i :p men hvis det er tank er det nok mit specc som rammer mest :p jeg synes selv dks er nemme at tanke med... du skal bare lige have mindst 20% i dodge og parry og med et par talents i blood så får du 10% extra parry når du har brugt dine blood runes :p bare læg Dad, icy touch, lige smide et howling blast så virker det fint :p men husk nu at dks bruger attack power som spellpower istedet :p
    ^^ kræver en høj dps for at kunne tank som dk og min ligger kun på 1200 normalt så.... burde nok ligge på 1500 mindst :/ har stadig blåt gear da... ^^ går fremad :p mit TPS (Threat per sec) kan komme op på 3.2k så rimlig stabilt :)


    Men tank? tjek mig ud ;)



    Slap af mand..... det mente jeg bare.... >.> så ta en slapper.... men nej jeg vidste ikke det.... bare kigget på en del motherboards og så regner man jo lidt med at hvis det står ddr2 så er det, det man skal bruge ^^ men tak for lige en smule mere viden ;p :rules: :rules:

    Tak tak :) så gider jeg ikke ændre på det xD hvad så hvis jeg ændre det til 75 heartz inden i world of warcraft? :) hvad tror i der ville ske? :)

    simpelt :p vi snakkede om det i it og han sagde at selve grafikken ville kører mere perfekt med en 75 heartz og jeg har 22" widescreen hp

    hey hey ^^ her kommer jeg lige igen med et spørgsmål :p


    ville jeg kunne kører med 75 heartz med et 9500 gs grafikkort? ved ikke om det kun er gfx'en der bestemmer det men hvad kræver det? :)