Skole spil ? =D

  • Okey , har fået wow til at virke her på skolen med yourfreedom etc etc, og skolen kører med virkelig hurtigt net men det bliver ved at være slow net ligemeget hvad jeg gør i wow.


    Så leder efter et spil der enten kan spilles gennem nettet uden at blive blokere (Dvs uden YF)
    eller bare en spil man ikke går på nettet med.


    Et spil hvor at det ikk bare er gå ind og dræb ligesom i cs, men mere som level som wow eller lignende , hvor altså man gemmer det man har lavet så man ikk sider og tåger forgives hver dag, noget der måske kan gennemføres.


    Gerne et gratisspil, eller en mulighed for crack etc.


    I er velkomne til at besvare med spørgsmål etc også. :$

  • Transport Tycoon Deluxe
    http://www.openttd.org

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kazoon
    Gerne et gratisspil, eller en mulighed for crack etc.


    Muligheden for at bruge en crack er der vel med de fleste spil og programmer, men du burde vide at det ikke er noget der skal snakkes om på tweak.dk....





    Men for lige at holde fokus på det du efterlyser... gode gamle strategispil måske? heroes of might and magic, red alert, warcraft, starcraft osv.... ved ikke om nogle af dem er gratis efterhånden, men de kan ikke koste alverden :)

  • kort sagt alt andet end WoW hvis du er ude efter onlinespil, da skolerne typisk kun blokker WoW eller andre mere udbredte spil. Fx. har jeg aldrig haft problemer med EVE online på skolenettet mens klassens WoW spillere er ved at rive hårene ud hver dag fordi deres WoW er hammerslow.


    men nu er du jo i skole for at lære noget... :ph34r:


    try-this: han snakker ikke om crack, men at omgå skolenettets blokering a WoW's porte.


    Som underholdning kan jeg anbefale savage:battle for newerth (2'eren er også blevet gratis efter hvad jeg har hørt), som er et mix af FPS og strategi.


    I savage bliver 1 person valgt som commander som ser spillet som et strategispil... han skal så bygge ting og sager så man kan få bedre våben osv. Dog skal commanderen ikke bygge units (kun workers/constructors) da soldaterne er andre mennesker der ser spillet for sig fra FPS vinklen og spiller spillet som var det et helt almindeligt FPS.... kan kun fortælle det er skuide sjovt :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

    Rettet en gang, sidst af Foxx ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    kort sagt alt andet end WoW hvis du er ude efter onlinespil, da skolerne typisk kun blokker WoW eller andre mere udbredte spil


    men nu er du jo i skole for at lære noget... :ph34r:



    Enig hvorfor ikke lære noget mens du er i skole - den tid får du aldrig tilbage.... du kan sku da altid game

  • Hvis det ikke behøver at være online kan jeg varmt anbefale Peggle :D

    Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

  • Prøv at spille CS2D, det er fandeme humor xD google det for at finde hjemmesiden.

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM