Bedste Socket 775 DDR2 Bundkort.

  • IMO er det bedste hvis men ikke skal køre full speed cross fire , klart p5q serien


    de er med enten P43 eller P45 chipsettet og er kanon stabile


    jeg har selv asus P5Q-e andre vil nok sige Gigabyte men jeg kan bedst lide den måde asuses bios er på.

  • Asus P5Q serien er en rigtig god serie.


    Ved at mange sværger til Gigabytes bundkort da de også skulle være meget gode.


    Ellers er Biostars T45 nok også noget af det bedste man kan få fat i til menneske penge

  • Jeg har aldrig haft problemer med mit p5b deluxe.
    Der er jo det plus med det trådløse:)

    "Politcs gives guys so much power that they tend to behave badly around women. And I hope I never get into that." - Bill Clinton

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cous
    Jeg har aldrig haft problemer med mit p5b deluxe.
    Der er jo det plus med det trådløse:)


    Men det nok lige gammelt nok :T

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Gigabyte EP45-UD3P


    kanon kort


    mvk
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.