Tiesto i Forum - Nogen der skal med?

• Hey hey!

Hvis det er gået jeres næse forbi, så spiller Tiesto i Forum d. 6 juni. Der er stadig billetter - Ved jo at der er et par stykker herinde, der er vilde med ham.

Har selv købt billetter ihvertfald :)

http://www.billetlugen.dk/musik/7173/

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Hvorfor skal alt foregå på djævle øen, hvad blev der af Horsens Jyllands hovedstad :T

Men kunne være man sku med nu, når man er gået glip af ham 2 gange :boxed:

• Damn.. Er lige kommet hjem.
    Er godt nok en smule skuffet, ikke over musikken, men selve arrangementet.
    Det er virkelig Sensation White om igen, bare i mindre størrelse.

Vi stod 1 time og 45 min i kø, Tiesto begyndte at spille 20 min før vi kom ind.
    Barerne var proppede, toiletterne var proppede, priserne i barerne (50kr for en Somersby/Fadøl).
    Forum og danske steder er generelt bare ikke gearede til den slags arrangementer!

Musikken var dog fed, dog lidt for "hård" til sidst.

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Så kom du jo bare for sent.
    -Mener kæresten stod i kø 10min for at komme ind. ;)
    Nu fik jeg desværre kun hørt larmen udefra, men det lød da ganske okay.
    -Og du kunne jo bare ha invisteret i en VIP -billet.. Så havde der været fri bare :razz:
    Jeg var desuden meget behagelig overrasket over alle de lårkorte nederdele som befandt sig ude foran da jeg hentede kæresten.. Hæhæ

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

• Synes skam ikke jeg kom for sent ift. hvor mange mennesker der var.. Det var helt vildt så mange trunter der var derinde, det er lige før Sensation White ikke kunne være med :)

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    De burde i stedet for få nogle ordentlige djs til at spille. :clap:

Tiesto er vel nok en af de mest overvurderede i nyere tid, hvis du spørger mig.

Jaaa joo, kan godt følge dig et stykke af vejen. Jeg tror det han spiller, det er mixet på forhånd..

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Exxon

Jaaa joo, kan godt følge dig et stykke af vejen. Jeg tror det han spiller, det er mixet på forhånd..

Det er altid ham de hiver til Danmark, og det er altid ham de nævner og spiller i radioen.

Det synes jeg synd, da så mange andre har så meget mere at byde på. Selv de nye i feltet er mere interessante.

Men men, Tiesto har skam også lavet noget godt i ny og næ :)

• spiller i radioen.. hva radio hører du??..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• ja flot smarte!!
    Vi havde købt VIP billetter som stod for VENT I PISSE LANG TID!! Vi kom kl 8.00 og blev mas fuldstændig i 2,5 time vi hørte ikke den første 1,5 time af koncerten! kl 11.30 gik vi igen og der var den sidste VIP gæst lige kommet ind! RINGE!!!! og VIP havde ikke en gang siddepladser som de alm. billetter havde og her oppe hos vip var der ET FUCKING TOILET til en million mennesker!! og også her kostede det ekstra for en sommersby/smirnoff ice 30 kr!! så VIP var 1600 kr ud i vasken!!

Oprindeligt indlæg af maja68
    ja flot smarte!!
    Vi havde købt VIP billetter som stod for VENT I PISSE LANG TID!! Vi kom kl 8.00 og blev mas fuldstændig i 2,5 time vi hørte ikke den første 1,5 time af koncerten! kl 11.30 gik vi igen og der var den sidste VIP gæst lige kommet ind! RINGE!!!! og VIP havde ikke en gang siddepladser som de alm. billetter havde og her oppe hos vip var der ET FUCKING TOILET til en million mennesker!! og også her kostede det ekstra for en sommersby/smirnoff ice 30 kr!! så VIP var 1600 kr ud i vasken!!

Wauv...1600 kr for sådan et arrangement...og så endda så ringe forhold. Det er jo sindssygt. Man kan jo næsten få en hel uge på Roskilde Festival for den pris.

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Jeg synes det var en okay koncert. Musikken var fed nok, men det var ikke Tiesto stilen... der var ikke så meget Trance som der plejer.

Er skuffet over det manglende sceneshow, men der var godt nok heller ikke meget plads at gøre godt med. til gengæld var lyd og lys i topklasse, man kunne høre musikken over alt, og det var lige før man fik trykket sine ribben af den intense bas, så det var i orden.

Jeg havde købe VIP billet og jeg var der lidt i 20, hvor dørene åbnede. Jeg må indrømme at det var meget dårligt håndteret af både Forum og det vagtselskab de havde valgt. Der var ÉN dør til VIP gæster, og ÉN vagt til at kropsvisitere, hvorimod man havde 4-5 døre til normale gæster! Det tog mig ca. 50 min. at komme ind, hvilket er under alt kritik! koncerten skulle jo have startet kl 21, så det var da altid noget at Tiësto først kom på langt senere, for ellers var der mange der havde misset en stor del af koncerten.

Jeg synes ikke jeg fik særlig meget for min VIP billet andet end fri bar, som man så kan sige er fair nok, men når jeg sammenligner med min Super Vip billet til elements of life, hvor jeg både fik adgang til mad, en lounge hvor man kunne slappe lidt af, langt bedre toilet forhold og vigtigst af alt et VIP dansegulv lige foran scenen, så synes jeg at man skal holde det i Parken igen næste gang han kommer!

Alt i alt havde jeg egentlig en fed nok aften for havde kæresten og min bedste ven med, men VIP levede ikke op til hvad jeg havde regnet med.

• Lyder som om VIP's blev lidt snydt denne gang.. Jeg havde en ganske alm. billet, og vi kom også forholdsvis hurtigt ind, ca. 30 min tror jeg vi stod i kø... Vi stod så også i den korte kø der var på modsatte side af bygningen :D Jeg synes koncerten var for fed... Den toppede lige nogle gange med RHCP/Benny Benassi mixet, elements of life og et par sange til... Det synes jeg var mega fedt!

Men ja deres barer var slet ikke gearet til at tage så mange mennesker...

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

• Det er klart der er så mange damer til sådan et arrangement pga, de kun kender Tiesto (pga. han er så omtalt og overvurderet). Det er på en måde moderne at høre den slags musik, vi andre gjorde det meget før, nu er alle bare hoppet med på "dillen".

Mvh Madsen

Oprindeligt indlæg af Sensation
    Det er klart der er så mange damer til sådan et arrangement pga, de kun kender Tiesto (pga. han er så omtalt og overvurderet). Det er på en måde moderne at høre den slags musik, vi andre gjorde det meget før, nu er alle bare hoppet med på "dillen".

Mvh Madsen

Ja, det er desværre lige som punk.. Tænker Green Day, Good Charlotte, Hoobastank osv.. Det er lidt trist, men sådan er det jo, alt musik bliver til pop på et eller andet tidspunkt..