S: Dell Inspiron 9400 SOLGT

  • Hejsa alle sammen,


    Jeg har en Dell Inspiron 9400 som jeg gerne vil af med, den står bare og samler støv det er lidt syndt efter som den stadig kan alt




    Lidt specs på den


    Intel Core 2 Duo T7200 @ 2.0 Ghz


    2GB Ram (ved ikke hvad hastighed)


    Geforce 7900GS


    Bluetooth


    Så er der sådan noget "læder" plastik ting uden på for at beskytte skærmen udvendig



    Ja, så er der windows på den media center med Sp3
    der lidt fejl og mangler den er "nusset" pga af slidt dvs du kan se der hvor ens arm har ligget så du kan nå tastaturet


    der mangler en Backspace knap som koster 8kr hos del -.-


    og batteriet er dødt koster 350kr incl fragt på nettet,



    Den her bærbar kan stadig køre alle de famøse spil så som crysis farcry 2 stalker ja alt, den spiller bare og den virker


    den her bærbar slår alle de bærbare du kan få til 9000kr og nedefter, den har ikke været overclocked eller tabt mishandlet eller noget :) en fin computer



    Den kan bringes ud i dag,



    Kom med et bud så ser vi på det

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dazebabz
    Man skal ikke tage det bokstaveligt :) hehe.


    så løgn du ka få en Zepto med 9600M el. 9650M for omkring 7000kr og den trækker sku fint :)

  • Løgn og løgn nu skal du lige se på at jeg ikke har checket alle laptops ud men blot taget en af samme kvalitet så som Dell Hp og andre mærke , og du kan da også få et med noget som er bedre uden tvivl, men du kan se hvad den har :) og så kan du bedømme ud fra der inden du siger løgn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dazebabz
    Løgn og løgn nu skal du lige se på at jeg ikke har checket alle laptops ud men blot taget en af samme kvalitet så som Dell Hp og andre mærke , og du kan da også få et med noget som er bedre uden tvivl, men du kan se hvad den har :) og så kan du bedømme ud fra der inden du siger løgn


    ved godt mange herinde har haft probs med Zepto og andre ik har, men kender os en del som har haft probs med Dell og jeg synes generalt de er lidt dyrer for noget som ik er så godt som mange andre, men du får det til at lyde som om at et 7900GS skulle være verdens bedste gfx er det så ik i mobile verden desværre, bare det jeg vil sige :)

  • Jeg har heller ikke sagt det er verdens bedste men det er ikke dårligt :D Jeg ved fx min bror lige har fået en hp til 7000kr der sidder et HD3450 i , det kan røv og nøgler sådan noget xD men så for man også lidt ekstra holder længere osv, og ja dell går i stykker :D ingen tvivl om de kan gå i stykker hehe, men ja jeg synes det er en god computer og den er jo ikke dyr når den er brugt

  • Nøgleordet er kvalitet. Har endnu ikke stødt på en Zepto, hvor orden kvalitet faldt over mine læber. Der er en grund til at de koster så meget mindre, og det er ikke fordi Julemanden kom tidligt!!!!


    Jada, en Zepto er billig og hurtig, men den ryger også hurtigt til reparation!!!
    Jeg vil til hver en tid vælge en brugt Dell frem for en ny Zepto, også selvom Zeptoen er kraftigere. Odds for at Dell'en holder længere trods den er brugt er ret store. :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Jeg kan kun give dig ret, men du kan jo forklare folk det på hol.dk fordi de er sku da tabt bag en vogn, i følge dem så er zepto en gave fra gud, og de eneste jeg kender der har zepto har enten haft dem til rep eller har dem stadig, min dell køre stadig som da den forlod dem,