Mange stavefejl i det hele.

  • Nogle konkrete eksempler?

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gasse1003
    Jeg er ved at være godt træt af alle de stavefejl der er i alle testene, og alt det administratorerne laver. Det kan ikke passe at en 15'årig skal sidde og finde alle fejlene. :) Stram ballerne of prøv igen. :)


    Hehe, jeg keder mig, men det er faktisk rigtigt. :)


    Så skriv dog i kommentartrådene til de pågældende tests, og ikke her.
    Men nu vi er i gang, vi kan da lige rette dit indlæg lidt: 15'årig hedder 15-årig og "of" hedder og ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Så skriv dog i kommentartrådene til de pågældende tests, og ikke her.
    Men nu vi er i gang, vi kan da lige rette dit indlæg lidt: 15'årig hedder 15-årig og "of" hedder og ;)


    Du kan jo ikke forvente at alle testene er 100% fejl frie, det er jo "bare" mennesker som dig og mig der skriver dem. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gasse1003
    Jeg er ved at være godt træt af alle de stavefejl der er i alle testene, og alt det administratorerne laver. Det kan ikke passe at en 15-årig skal sidde og finde alle fejlene. :) Stram ballerne og prøv igen. :)


    Hehe, jeg keder mig, men det er faktisk rigtigt. :)


    Du kan jo melde dig som korrekturlæser ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gasse1003
    Det var nu mest ment for sjov. :) Det er ikke til at undgå en fejl eller to, når man skriver 4-5 sider. :)


    Er det bare mig som ikke kan se det sjove i at "nedgøre" andre folks stavning? Nu er de fleste fejl jo lavet pga. det går hurtigt når mange skriver, men alligevel...

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Du mener det sjovt at nedgøre folks arbejde? Jamen hurra for manglende sans for humor da :boxed:


    Nu er jeg selv en af de personer du mener skal "stramme balderne" og jeg skal da med glæde sende dig mine tekster så du kan få lov at rette dem igennem inden de ryger på siden.


    Arbejdet med at skrive om, og teste produkter for Tweak.dk sker på frivillig basis og derfor kan der da meget nemt være en stavefejl eller 10, men det er noget vi arbejder på, og bl.a. er blevet bedre til. Hvis du har konstruktiv kritik til teksterne generelt er du mere end velkommen til at skrive i de dertil indrettede tråde der bliver lavet til hver test her:
    http://tweak.dk/forum/board.php?boardid=25&sid=

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Du mener det sjovt at nedgøre folks arbejde? Jamen hurra for manglende sans for humor da :boxed:


    Nu er jeg selv en af de personer du mener skal "stramme balderne" og jeg skal da med glæde sende dig mine tekster så du kan få lov at rette dem igennem inden de ryger på siden.


    Arbejdet med at skrive om, og teste produkter for Tweak.dk sker på frivillig basis og derfor kan der da meget nemt være en stavefejl eller 10, men det er noget vi arbejder på, og bl.a. er blevet bedre til. Hvis du har konstruktiv kritik til teksterne generelt er du mere end velkommen til at skrive i de dertil indrettede tråde der bliver lavet til hver test her:
    http://tweak.dk/forum/board.php?boardid=25&sid=


    *lol* Gør det næste gang du tester så sæt "knægten" til at arb. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gasse1003
    Det var nu mest ment for sjov. :) Det er ikke til at undgå en fejl eller to, når man skriver 4-5 sider. :)



    Super kommentar :) Virkelig rart når nogen sætter pris på det arbejde som testerne her på siden ligger for dagen - kom med lidt ros i stedet for, tro mig der varmer når man som tester for et par gode ord med på vejen!


    lidt ros giver blod på tanden, og i sidste ende tror jeg at det giver bedre artikler/test ( og med færre stavefejl) end kritik :)


    Mvh Stubkier en tidligere tester ;)