Desperat mangel på tøris!!!!!!!

  • Hej,


    en ven og jeg skal overclocke med tøris her i weekenden. Vi har nu i flere dage ringet rundt til forskellige slagtere, fiksere og andet på vestsjælland, men uden held! Så vil lige høre om der er nogen herinde der ved hvor jeg kan finde dette? Er efterhånden ligegyldigt hvor på sjælland det er, da vi virkelig har brug for det, og ville være utroligt ærgeligt hvis vi ikke kunne komme til at overclocke her i weekenden, når vi har alt andet klar!


    Håber nogen kan hjælpe!


    mvh.
    Jacob Czepluch

  • Prøv fine restauranter, selvom de tit får leveret om mandagen. I kan også prøve på et hospital eller lign. om de har noget de gerne vil af med.

  • Nu vej jeg ikke hvad man bruger på sjæland men jeg kommer fra hvide sande (fiskerby) og der bruger vi ikke tøris ... det kan måske godt ligne men tror ikke på fiskerene har noget ....


    HL med det .. poster du løbende i weekenden ?

    Asus Maximus Formula X38
    Intel E6850 3,0 @ 3,4Ghz
    Kingston DDR2 800 - 4x1024Mb
    2 x Asus 3870 512Mb @ Crossfire
    1 x Raptor 74 Gb
    1 x Seagate 250 Gb
    Asus DVD brænder
    Noctua NH-U12 @ 1200 rpm
    Antec Performance One P182
    Corsair VX550W PSU
    Samsung 24" @ 10.000:1 5ms
    Logitech G15

  • vil da sige, jeg håber i ved hvad i gør, det kan sq godt være farligt for både krop og hardware.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    vil da sige, jeg håber i ved hvad i gør, det kan sq godt være farligt for både krop og hardware.


    Tøris i fadøl smager ihvertfald af helvede til :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • hehe det tror jeg gerne ... man skal ikke lige komme til at tage en "isterning" i munden ved et uheld :crazyeyes:

    Asus Maximus Formula X38
    Intel E6850 3,0 @ 3,4Ghz
    Kingston DDR2 800 - 4x1024Mb
    2 x Asus 3870 512Mb @ Crossfire
    1 x Raptor 74 Gb
    1 x Seagate 250 Gb
    Asus DVD brænder
    Noctua NH-U12 @ 1200 rpm
    Antec Performance One P182
    Corsair VX550W PSU
    Samsung 24" @ 10.000:1 5ms
    Logitech G15

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Promoe
    Nu vej jeg ikke hvad man bruger på sjæland men jeg kommer fra hvide sande (fiskerby) og der bruger vi ikke tøris ... det kan måske godt ligne men tror ikke på fiskerene har noget ....


    HL med det .. poster du løbende i weekenden ?


    Vi skal nok poste løbende når vi engang får fat i noget tøris. Vi nåede ikke at få noget til weekenden, og vi ska lige finde ud af hvornår vi har tid igen.