HASTER: kan ikke brænde med disc at once

  • hey min brænder vil pludselig ikke brænde med disc at once mere den melder en fejl 2 sek efter


    den er begyndt at brænde.. først troede jeg at det kunne være mit program. jeg brugte nero 7


    premium så prøvede at installere nero 9 ultra men det hjalp lige lidt.


    men hvis jeg brænder med track at once vil den gerne men det gider jeg ikke.


    brænderen er en pioneer dvd/rwog er ca et år gammel.


    kan det være brænderen der skal skiftes ud eller hvad??


    mvh kristian

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • Prøv et andet program end Nero.. HAr aldrig brudt mig om det.. Måske fordi de første brændere jeg havde virkede ad h-til med det program. back in the days ;)


    Easy Media Creator 10 kan jeg anbefale

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • det har såment altid virket med nero synes det er et udemærket program.. læste om en der havde samme problem og snakkede om det kunne være en driver eller noget.. slet ingen der har haft det samme problem??

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1

  • ved det ikke, holdt også op med at bruge nero fordi det pludseligt ikke virkede mere til ting der ikke havde været problemer med før....har bl.a. brugt switch og lidt forskelligt trial/freeware men brænder ikke ret meget, så har ikke valgt noget favorit program endnu....men nero stinker imo.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • lyder bare mærkeligt jeg har brugt nero i omkring 5 år nu har aldrig haft problemet før og så nu


    virker det ikke. selvom jeg sletter det og geninstallere der er det som om alle filer og indstillinger


    ikke forsvinder for mit setup på nero starsmart er stadig den samme når jeg har installeret fra ny


    af selvom jeg har brugt deres rensnings værktøj.


    men håber der snart er en der kan hjælpe mig for jeg står og skal bruge den ret meget nu her så


    skulle gerne vide om det er brænderen eller om det med sikkerhed bare er programmet..


    men tak for svarene indtil videre..

    Cpu: Intel Core I7 2600K
    Bundkort: Asus P8P67 Deluxe Rev. 3B
    GFX: ASUS GTX 1060
    Ram: 2x4GB G.skill Ripjaws x 1600Mhz
    HDD System: OCZ Vertex 3 HDD Lager: 2X 2TB Seagate Barracuda Green
    Køler: Corsair Hydro Series H50
    kabinet: Antech Nine Hundred Two
    PSU: Corsair TX-750W
    Skærm: Samsung Syncmaster P2450HD
    Logitech Performance MX/Logitech G1