Giorgio Armani Acqua Di Gio 200ml + masse andre!!

Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Lyder sq bare godt mester, selvfølgelig trist med din dealer :( Du har vel ikke nedenstående?

[Blocked Image: http://www.justascent.co.uk/images/Boss%20by%20Hugo%20Boss%205ml%20(Grey)%20men.jpg]

hejsa,

jah det var rigtig synd det skulle gå sådan... ! men vidste og anede intet, men kæmper en kamp med at få mine penge igen, så det håber jeg sker.

men hvad angår parfumen så kan jeg sagtens få sådan en hjem til dig, det er ingen problem...Tænkte på hvor mange skal du have ? den grå der og evt. en anden fra boss ?

• hey igen allesammen,

min mand som sender mig parfumerne skal ca. have en uge til selv få dem hjem, men lige pt. på lageret hvor der ca. er 4-5 dags levering før i har dem fra mig er der:

herre:
    fahrenheit 200ml
    hugo boss grøn 150 ml
    lacosta grønne 125
    gio 200ml
    hugo boss grå 100ml
    lacoste red 125ml

dame:
    chanel coco mademoiselle 100 ml
    lancome miracle 100ml
    gucci rush 2, 75 ml
    channel no5 100ml
    lacoste pink 100ml
    hugi boss femme 75 ml
    dolce gabbana light blue 100ml

det var så dem han kan sende i denne her uge til mig så har vi dem inden Jul, men så skal vi have bestilt hurtigt...

men han kan have en masse andre varianter af parfumer :) men så skal de lige komme hjem til ham også sendes hjem til mig samt videresendes ud til jer.

- jeg har lige pt. 1 gio tilbage

- ps. læg mærke til det han har på lageret nu, dvs. hvis vi skynder os og banker en bestilling hjem i denne her uge, så kan han sende inden weekenden så har i jeres pakke tirsdag næste uge :)

• Retter lige. Har netop modtaget min Parfume. Tak til Dyzio. :clap:

Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

Rettet en gang, sidst af Baloo ().

• Jeg har også lige modtaget min

mange tak for handlen

Main rig:

• Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Lovede Dyzio at skrive lidt i tråden..

Jeg bestilte en parfume hos ham.. Overførte penge.. Efter et stykke tid meldte han tilbage at der var gået ged i den med hans sælger men at han ville finde en ny sælger.. Spurgte om det var OK..
    Ventede så et stykke tid hvor han imellem tiden er god til at informere sagens gang.. Så får han varene hjem og sender prompte.. Idag modtog jeg så min vare.. God og fin indpakning og 100% iorden..

Syntes Dyzio har været en god sælger.. Han har været ærlig hele vejen igennem, god til at informere og så har han været hurtig til at sende varen frem da han selv modtog..

:cheers:

• Kan bekræfte forløbet og bedømmelsen. :9xo

Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af Hans_DK
    Hej.

Hvad skal du have for:
    Cacharel Pour L'Homme
    lancome miracle 100ml

Henrik

hejsa,

300kr pr stk.

også hvis du tager 2 så 550 pp kr :)

- og ps. forøvrigt tak for de fine kommentar :)

• Har modtaget min, er ved at sammenligne lugt - vender tilbage.

ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

BenQ 27" LED GW2760HM

• Har også modtaget min, den er top dollar.

Jeg er enig, god og ærlig sælger.

Har du en pris på den 100ml grå hugo? Koster den også 300 bobs eller hvordan?

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

• Umildbart læner jeg til at de er falske, da lugten er ca. halv så stærk som den normale Gio, selvom jeg har sprøjtet 50% mere på. Derudover er trykket ikke det samme som på min anden ægte 200ml Gio :pokey:

BenQ 27" LED GW2760HM

Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Har også modtaget min, den er top dollar.

Jeg er enig, god og ærlig sælger.

Har du en pris på den 100ml grå hugo? Koster den også 300 bobs eller hvordan?

tak for det :)

jah det er det :) hvor mange skal du have så vi kan få nogle bestillinger igennem

Oprindeligt indlæg af RasmusS
    Umildbart læner jeg til at de er falske, da lugten er ca. halv så stærk som den normale Gio, selvom jeg har sprøjtet 50% mere på. Derudover er trykket ikke det samme som på min anden ægte 200ml Gio :pokey:

nå okay :)

men altså det kan jo være de er anderledes end den du købte i DK men derfor vil dette ikke betyde de er fake.... ?

dette betyder at jeg ikke kan trække pengene igen. Står og mangler 3000kr for den forrige bestilling jo, og kan ikke trække dem fordi at du ikke er tilfreds sammenlignet med mange andre der er ...

Oprindeligt indlæg af Dyzio

nå okay :)

men altså det kan jo være de er anderledes end den du købte i DK men derfor vil dette ikke betyde de er fake.... ?

Det er ikke fra DK, og den du har sendt mig er ikke GIO.

BenQ 27" LED GW2760HM

Oprindeligt indlæg af RasmusS

Det er ikke fra DK, og den du har sendt mig er ikke GIO.

dvs. din er ikke fra DK ? og den jeg ikke sendte dig er GIO, så ved jeg ikke hvad du vil have jeg skal stille op ?
    du skriver din er stærkere i duften- men er du sikker på det ikke er fordi den er fyldt med mere alkohol end min er? og trykket som du skriver har jeg aldrig oplevet forskel på parfumerne ? og det siges de falske har stærkere tryk ?

som sagt jeg kan ikke stille noget som helst op mht. retursendelse af penge osv. da jeg sidder og netop ikke har nogen overhovedet og venter på at få mine penge fra banken/paypal.com osv!

er da ked af at du er utilfreds med varen, men her må vi antage at gå udfra størstedelen som er tilfredse jo, og vidste jeg de var fake ville jeg da ikke selv lægge ud for parfumerne og sende dem videre jo... :dance:

• RasmusS

Kan jo være at den du har er fake :T

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

• tjah det kan det være,

men altså det kan være hans ikke er fra USA som mine er, så kan det være at mine ser "anderledes" ud end hans ? men den med at de er stærkere i duften som han påstår hans er det bekymrer mig, for som jeg husker matas duften så var den ikke så STÆRK men derimod er FAKE meget stærke i duften grunden det store indhold af alkohol.

Oprindeligt indlæg af Dyzio
    tjah det kan det være,

men altså det kan være hans ikke er fra USA som mine er, så kan det være at mine ser "anderledes" ud end hans ? men den med at de er stærkere i duften som han påstår hans er det bekymrer mig, for som jeg husker matas duften så var den ikke så STÆRK men derimod er FAKE meget stærke i duften grunden det store indhold af alkohol.

Min kone siger den jeg har fået er god nok og hun er en kender hvad angår fake parfume. :9xo

Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    Windows 7 Ultimate

Oprindeligt indlæg af baloo

Min kone siger den jeg har fået er god nok og hun er en kender hvad angår fake parfume. :9xo

jamen det glæder mig da, at høre baloo. Jeg har også dame parfumer hvis det er du vil gør hende glad :finger: :clap: