Kan du skaffe Hugo Boss - In motion?
[Blocked Image: http://yourperfumesonline.com/images/boss_motion.jpg]
Kan du skaffe Hugo Boss - In motion?
[Blocked Image: http://yourperfumesonline.com/images/boss_motion.jpg]
jah det kan jeg godt
men hvad angår bestillinger så er det bedst gør det over msn er kan jeg styre det bedst
QuoteOprindeligt indlæg af Artisan
RasmusS
Kan jo være at den du har er fake
Lad nu være med at gøre det til en joke. Nej den er ikke fake. Så skulle den være bedre end den ægte(dyzio's).
Men det er kæmpe forskel når du sidder med en på hver hånd, og min mor kunne lugte det med det samme lige fra flasken af.
Derudover er trykket på flasken heller ikke det samme som på min originale.
Og i skal ikke fortælle mig at verdens nok mest populære parfume kommer i forskelligt udseende.
___
Jeg sprøjter 2 sprøjt på hver af mine håndled, lugter og alt er godt. Så lugter jeg igen allerede 20 minutter efter og kan allerede lugte af den falske er ved at aftage, så jeg giver den falske endnu et sprøjt. Nu et par timer efter står den ægte stadig langt stærkere, og meget mere klar i armani lugten. Ligesom den har lugtet i de godt og vel 7 år jeg har brugt den.
Og hvad jeg kan se i denne tråd så der er nogle der nævner nogle gode kopier, hvilket jo fint passer på det her? Fin duft, bare ikke god nok?
Din dealer siger de ikke er falske, og det er den garanti du har. Du ved vel ikke hvor han får dem fra eller?
Og til jer andre, prøv nu lige at sidde med 2 x 200ml armani dufte foran jer før i kommentere på om jeres kone er proffesionel dufte expert igennem 30år.
(Kan tage et billede af flaskerne hvis det har interesse)
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af RasmusS
Lad nu være med at gøre det til en joke. Nej den er ikke fake. Så skulle den være bedre end den ægte(dyzio's).
Men det er kæmpe forskel når du sidder med en på hver hånd, og min mor kunne lugte det med det samme lige fra flasken af.
Derudover er trykket på flasken heller ikke det samme som på min originale.
Og i skal ikke fortælle mig at verdens nok mest populære parfume kommer i forskelligt udseende.
___
Jeg sprøjter 2 sprøjt på hver af mine håndled, lugter og alt er godt. Så lugter jeg igen allerede 20 minutter efter og kan allerede lugte af den falske er ved at aftage, så jeg giver den falske endnu et sprøjt. Nu et par timer efter står den ægte stadig langt stærkere, og meget mere klar i armani lugten. Ligesom den har lugtet i de godt og vel 7 år jeg har brugt den.
Og hvad jeg kan se i denne tråd så der er nogle der nævner nogle gode kopier, hvilket jo fint passer på det her? Fin duft, bare ikke god nok?
Din dealer siger de ikke er falske, og det er den garanti du har. Du ved vel ikke hvor han får dem fra eller?
Og til jer andre, prøv nu lige at sidde med 2 x 200ml armani dufte foran jer før i kommentere på om jeres kone er proffesionel dufte expert igennem 30år.
(Kan tage et billede af flaskerne hvis det har interesse)
jamen altså, det kan være din duft er stærkere i duften, men af de parfumer jeg har solgt, gucci, hugo, channel og her gælder det både dame og herre har der ikke været nogle problemer overhovedet...Det kan være den du har er anderledes end den som "min dealer" sælger og ja selvfølgelig har jeg kune hans troværdighed som garanti, hvad mere skulle jeg eller have? og det er det jeg holder mig til og som jeg ser er folk tilfredse med det de har fået, hvis du mener du ikke er villig til at købe fremover af f.eks andre dufte så er det helt fint med mig, og det var det jeg skrev til at starte med jo.
desuden har selv været nede med en hugo boss deep red til damer, channel til damer, lacoste til mænd samt hugo boss i matas og tjekke forskellen og de kunne ikke se forskellen eller dufte.
Det kan være at netop armanien er anderledes end den du har, det skal jeg ikke kunne svare på, men duften er jo god.
som du selv siger så er "mine" dufte fine men ikke gode nok, det er jeg da ked af at høre at jeg måtte skuffe dig.
RasmusS: Inden du får stemplet Dyzio som sælger af kopidufte tror jeg vi er flere der gerne vil se de billeder du tilbød at tage
Og så til jer begge to. Det hjælper næppe nogen af jer, at I fører den her diskussion i det åbne. Selvfølgelig skal det frem hvis der er tale om kopidufte, og så skal salget naturligvis stoppes, men måske det var bedre at afklare det spørgsmål et mere privat sted.
Jeg vil på nuværende tidspunkt ikke rydde op i tråden, men kan ikke afvise det sker senere alt efter hvad I kommer frem til internt.
De bliver uploadet imorgen! Sammen med flere forskelligheder jeg har fundet.
Uden at overhoved blande mig i hvorvidt Dyzios varer er fake eller ej vil jeg lige komme med lidt info.
Forfalskede dufte er meget farlige at bruge da de indeholder alt mulige ukendte og farlige kemikalier. De bliver produceret i Kina og udgør en skrammende stor del af markedet. Et typisk tegn er f.eks. at den cellofan der sidder på emballegen sidder lidt mere løst end på originalen. De bliver typisk solgt som anden sortering, hvilket aldrig bliver fremstillet af de rigtige producenter.
Mvh
Farmaceuten
beklager også at blande mig nu hvor jeg heller ikke er inblandet i hele affæren(hvis der er en affære).
men hovedreglen som man altid skal bruge igennem hele livet.
"hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det ikke sandt"
vil dog STÆRKT understrege at jeg iIKKE peger fingre af nogen eller siger at der er sket noget forkert...
der skal bare gang på gang være nogle der ødelægge det for en, for man kan jo ikke sælge billigere uden at selv tjene en masse på det til folk vel ?! måske er jeg ikke typen der vil røvrende folk/ kræve stærke prisen osv.
hvor jeg får dem fra er min hemlighed men ved at 8 ud a 9 der har købt herinde er fuldt tilfredse,
men husk Rasmus man bliver immun overfor lugten hvis man går rundt og dufter den hele tiden
hey farmaceut det du skriver er helt rigtig og det ved jeg også godt
og HFriis: som sagt bare fordi jeg ikke tjener 200% på det jeg sælger betyder det ikke at det skal være fake eller stjålet?!
Købte 2 stk. armani gio.. Og jeg kan ikke rigtig lugte se at de er fake?
Syntes de virker helt fine.
Sprøjtede på mit håndled for 3 timer siden, og den dufter stadig som den skal.
QuoteOprindeligt indlæg af celfa
Købte 2 stk. armani gio.. Og jeg kan ikke rigtig lugte se at de er fake?
Syntes de virker helt fine.
Sprøjtede på mit håndled for 3 timer siden, og den dufter stadig som den skal.
Kan kun bekræfte det samme. Duftede enda stadig af det næste dag 12 timer senere var den meget markant så er det en kopi så er det sgu en fin af slagsen.
nope... det har jeg heller ikke på ingen måde antydet..
Jeg er også ganske tilfreds med produkterne..
glædelig jul
QuoteOprindeligt indlæg af Dyzio
jah det kan jeg godt
men hvad angår bestillinger så er det bedst gør det over msn
er kan jeg styre det bedst
Hugo Boss - In Motion, hvad ville prisen ligge på for en enkelt?
for en enkel boss er det ca. 250 pp, det kommer an på hvilken en parfume det er...
.. Tænk jer om, en mand skal skaffe lugt til en, som skal sælge lugt for at tjene på lugt. Hvis han ikke tjener over 50kr pr lugt så er det en skod forretning for sælger.
Så hvis han kan sælge for 250kr incl porto så tænk på hvad han selv giver. Det lyder som om de er købt i udlandet = dyr porto. = Ham der der skaffer dem FRA EN 3. PART skal nok også min tjene 50kr = den oprindelige sælger sælger dem til måske 100 elller 50kr stk?
Nå ja, hvis der nu var tale om EN slags han ku skaffe billigt ku vi snakke om der nok var mulighed for orig sager de så nok var nakket fra en færge eller lign.
Og tror virkelig ikke på der er nogle der gider tjene 200kr på at pakke 12 pakker + sende dem + stå for kontakt osv..
og alle sider jeg kan finde på google sælger de dufte du sælger for ca 40-60$ = ingen fortjeneste og især ikke med dit mellemled der også skal tjene.
har søgt .us og .uk sider + tyske
QuoteOprindeligt indlæg af Dyzio
for en enkel boss er det ca. 250 pp, det kommer an på hvilken en parfume det er...
Nej tak så De er billigere hos Strawberrynet, og der er ingen porto
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Nej tak så
De er billigere hos Strawberrynet, og der er ingen porto
Jo, der er porto på parfume hos dem - medmindre det har ændret sig.
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Jo, der er porto på parfume hos dem - medmindre det har ændret sig.
- Gratis gave indpakning.
- 14 dages fuld returret
- Spar fra 40 - 70 %
- Loyalitetsprogram, Spar endnu mere, når du handler parfume.
- Levering til hele verden og ja der er GRATIS levering
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Brtlsn
- Gratis gave indpakning.
- 14 dages fuld returret
- Spar fra 40 - 70 %
- Loyalitetsprogram, Spar endnu mere, når du handler parfume.
- Levering til hele verden og ja der er GRATIS levering
Ja, men som jeg siger, så kommer der stadig fragt på, når man handler parfume.