Warlock level 80 raiding specchs

• der er frit valg på alle hylder de kan alligvel ikke lave skade som det ser ud nu

• Der tar du fejl, Demon speccet kan lave utroligt syg burst damage hvis du sætter det op rigtigt.

Demon/Destro er jo som altid det favoritable raiding specc for locks fordi man ser syge crits og, hvis man spiller det ordenligt så kan du outdamage alle hvis i er på samme gearlevel.

Affliction er jo mest til multitargets - men det er også utroligt godt til singletargets med masser af hp.

Sådan stort set - kan du lave syg skade med alle specs hvis du spiller dem ordenligt. Og du kan lave mere skade end dine raidmembers hvis i er på samme level gearwise. Dette forudsager dog at du kender din char til perfektion. Og ikke bare smider hjernen ud og spammer bolts og dotter.

Men vil da sige at destro speccet er blevet noget mere krævende fordi du skal have koordineret dit pets skade sammen med din immolate/conflagate sammen med din bolts - så du har mest mulig udnyttelse af haste-improovements.

• Blizzard har efter Wotlk og den nye patch gjort meget for at alle klasser er blevet gjort jævnbyrdige.

Så hvis karakterne har jævnbyrdigt gear på, og ca samme haste mv så kan man sagtens følge "de andre".

• stik mig et link til et WWS hvor en lock kører 4k dps

vores locks har equal gear, men de kan stadig ikke følge med! og det tror jeg er rimeligt generelt i highend raiding guilds hvor folk rent faktisk kan finde ud af at spille!

• Det kommer jo, som du forhåbenligt nok ved an på situationen - Roguen er nice til singletarget, ligeså er locken. Roguen måske en smule bedre - men det skulle gerne have jævnet sig ud efter Wotlk

Giv mig samme gear som du har - garanteret i lvl 80 og jeg skal nok lave samme skade som dig om ikke andet mere. Det kommer an på om man kender sin char godt nok.

Klart alle kan købe en char på ebay og tro at man er champen i alle sammenhæng - men raid lige MC, AQ20, AQ40, Naxx, GRULL, MAGGY, TK, MH,BT, SWP osv osv - så kan du også spille din karakter til perfektion. Og hvis ikke så er du sku et fjols der virkelig er sløv og ikke følger med på tasterne.

Pre-tbc var locks ikke overpowered - de havde blot nogle egenskaber og nogle spellrotations som gjorde, hvis man spillede dem ordenligt, at man kunne give utrolig høj damage over time.

Det samme gjorde sig gældent TBC - her indhentede mages samt druids/moonkin og rogues bare en HEL del.

I Wotlk, har Blizzard i flere sammenhænge sagt at nu skulle de fleste dps klasses være nogenlunde på samme niveau.

Så nej, jeg kan sku ikke poste dig et WWS med en lock der kører 4kDPS - men giv mig muligheden for at dinge 80 og equivelant gear som dig/eller vice versa også skal jeg nok give dig kamp til stregen og om ikke andet overhæle dig.

Og jo i de store highend guilds kan de sagtens følge med - men tror tilgengæld godt at en Palla kan sparke fra sig med T7 ..

• Ja jeg vil da håbe du kan lave mere dps end mig, spiller Healer :D

Folk i mit guild har stortset det bedste gear der kan fåes pt, og pt er den eneste kamp der er fair for alle at teste på, er patchwerk, og der ligger vores dps warriors og hunters og slås og de andre en del under,

og ja vi har spillet siden vanilla, og clearet alt content!

men laveste dmg dealer er stadig locks!

vores locks siger dog at et 53/0/18/ er det bedste pt

• Jeg kører 55/0/16, mest fordi jeg er ved at samle gear samme til at kunne specce ordentlig destro (mangler mere crit og en smule mere hit). Jeg runder 2,3k dps på de fleste bossfights hvis jeg holder min dot-rotation ordentligt, hvilket jeg synes er fint med det gear jeg har, og det er også nok til at jeg er top dps i vores lille guild, altså på bossfights...

Noget jeg har lagt mærk til:
    Drain Soul er insane hvis man får bygget de rigtige buffs og debuffs op før man begynder. Den kan tikke for 5k, hvis følgende er opryldt:
    1: target har 25% hp eller mindre
    2: haunt er på target
    3: der kører 2 x shadow embrace på target
    4: improved shadowbolt har lige triggered
    Dette er yderst effektivt på bossfights :)

• ved faktisk ikke med ren destro, men demon/destro specc er et fint valg da det er nemt at grinde , pvp er muligt og du gør god skade....men om det er mest optimalt ved jeg endnu ikke.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• prøv det spec som ham her har: http://eu.wowarmory.com/charac….xml?r=Darksorrow&n=Luktu

Det skulle pt være det bedste RAIDING spec. Og ja der er locks der har rundet 4k+ med det.

Hunters og fury warriors er dog pt toppen af fødekæden, så det er fint nok hvis de ikke kan følge med der (hvis de er på samme skill niveau selvfølgelig, ikke at pve kræver det store)
    Maesty link lige din character please så vi kan checke warlocksne :)

Since the invention of the Internet, the Earth's rotation has been powered primarily by English teachers rolling in their graves...

Rettet 2 gange, sidst af AcetaL ().

• Tillykke mester. Du har lige genoplivet en 2år gammel tråd :oops:

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |