Far cry 2 Patch

• Hejsa.. :D

Når min comp prøver at downloade den nye patch til farcry 2 får jeg en fejl..!

''The downloaded file CRC does not match the CRC specified in the version file''

Hvad gør jeg lige for at få den til at instalere..? :ph34r:

• hvis du har no-cd crack kan det godt være den ikke lige kan genkende exe filen.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af Mathias
    Fik det til at virke :D

Hvordan? Ville jo være lidt smart hvis folk skrev hvordan de fik ordnet problemet, så der ikke er behov for at oprette endnu en tråd hvis der nu sidder en med samme problem.

• Sjov historie, jeg var engang ude for en lignende fejl med Far Cry 1. Det var en patch som satte SM 3.0 til at virke i spillet. Men patchen ville bare ikke installere, så jeg skrev herinde på tweak.dk om der var nogen der havde en løsning, men der var ikke nogen forslag der virkede. Så jeg fandt et program der kunne åbne .msi archives og så installerede jeg patchen manuelt, så hvis i en dag ikke kan installere en patch så er der altid en anden mulighed.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe