BF: Heroes - nogen der regner med at skulle game det ?

• ja som overskriften siger, er der nogen der regner med at skulle game det gratis og totalt fjollede bf ww2 spil herinde....

til dem der ikke ved noget om det er der lidt trailers her: http://www.shackvideo.com/?id=12842

skidtet bliver gratis og er i beta stadiet nu..de regner med at det kommer omkring nytår, men allerede nu glæder jeg mig totalt meget til det...det er sådan et spil man kan gå direkte til og gå fra igen....men stadig med humøret i top.....det perfekte parspil muligvis også :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• ja jeg regner med det Fragman, men nu ser vi jo hvornår det kommer. De sagde jo os det samme før sommer at der skulle den få release, men det blev aldrig til noget.

Nu er mit spørgsmål så bare at, hvis det heller ik kommer til nytår hvornår vil det så nogensinde kommer ud af beta statiet?

• jup, spillet er top nice som man siger :)) jeg holder øje med sitet og regner med det skal games når det en gang kommer, kan ikke vare længe da betakeys har været uddelt i et par mdr. efterhånden, kunne være vi sku lave en TWEAK FORCE :)) :rules:

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

• Ja, regner jeg med. Når det nu er gratis skal det ihvertfald prøves.
    Men lige pt. ser jeg utrolig meget frem til GTA IV, bare en skam at release er blevet flyttet til d. 2 december. :(

• Hell yea, har holdet mig opdateret på sitet i over et halvt år nu, er så skuffet over at det ikke kom i løbet af sommeren som de egentlig havde sagt :(

• Mig og 2 venner har også siddet og ventet spændt siden de annoncerede at det skulle komme i sommeren... hvilket ikke skete :(

Spiller ofte TF2 så skal nok blive sjovt at spille noget lignende ved siden af hehe.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• tja.. jeg har gamet BF: 1942, BF: Vietnam og BF2.. så hvorfor ikk os BF:H.. heh.. og så især nu hvor det er gratis..

men i siger bare hvis i forstykket en Clan sammen.. så skal jeg nok melde mig..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af noxon
    Jeg har fået en betakey til det, så det ser ud til der sker lidt nu.. Har dog ikke prøvet spillet endnu, kunne være man lige skulle det :idea:

Do it! Or give it to me! :D

• men jeg tvivler på det har samme realisme som Forgotten Hope mod til BF2 :D :crazyeyes:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• mig og en af mine venner har luret på det lige siden den blev præsenteret så skal 100% spille det når det kommer :clap:

Glæder mig vildt! :T

Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

• jamen kan være at nogen skal gøre en TWEAK Heroes hjemmeside klar så :D ..tror sq ikke jeg gider spille ret meget WOTLK (WOW) expansion selvom den er bestilt...det hænger mig ud af halsen atm...

så håber bestemt de overholder denne deadline....at EA rent faktisk er begyndt at rette fejl inden de sender tingene ud er sqda i mine øjne positivt.....se bare på BF serien hvor mange patches og spil der er udkommet ufærdige, og har haft flere fejl end de rettede.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    jamen kan være at nogen skal gøre en TWEAK Heroes hjemmeside klar så :D ..tror sq ikke jeg gider spille ret meget WOTLK (WOW) expansion selvom den er bestilt...det hænger mig ud af halsen atm...

så håber bestemt de overholder denne deadline....at EA rent faktisk er begyndt at rette fejl inden de sender tingene ud er sqda i mine øjne positivt.....se bare på BF serien hvor mange patches og spil der er udkommet ufærdige, og har haft flere fejl end de rettede.

Er der noget fansite kit til det da? Altså heroes.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2