Second Life BAN!

  • Dav alle :D


    Jeg har været så uheldig at blive bannet fra Second Life, desværre. Da jeg har fået en masse nære venner derinde er jeg ret desperat for at kunne komme ind igen(Skal dog siges at det ikke nytter at kontakte deres Suppoert Team). Desværre er Second Life meget "up-to-date" på dette område da(som jeg har forstået) banner folk på deres IP-adresse :ohmy: Dette er jo desværre en genial idé fra deres side men det betyder at jeg slet ikke kan logge ind på Second Life selvom jeg laver en ny bruger. ;(
    Jeg har kigget på denne tråd:


    http://answers.yahoo.com/quest…qid=20080704030040AAROYlU


    Men har dog ikke nok tillid til om dette vil virke? Ville gerne have bekærftet det ;)


    Hvis ikke har jeg et andet lusket trick i ærmet. Relakks. Er der nogen der ved om dette vil virke? Ved at slette spillet/klienten, få et Relakks abonnement, oprette en ny bruger(med ny E-Mail osv.) og derefter hente spillet/klienten igen. Vil dette trick virke?


    Skal dog siges at min bror kan logge på hans Second life avatar fra en anden computer med SAMME IP-Adresse hvilket jo er en smule underligt? :rolleyes:


    Håber på svar hurtigst muligt!


    På forhånd tak


    Godlike

  • Der er vel en grund til du blev banned.


    Hvis man kan logge ind med andre brugere fra samme netværk er det ikke et IP ban, siger vel sig selv.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Som i nok ved kan jeg ikke bruge jeres svar til en brik og vil gerne opfordre jer til at lade være med at poste meningsløse svar da det ikke hjælper mig på nogen måde.


    Jeg har venner derinde og har det skide dårligt med ikke at kunne komme i kontakt med dem.


    mvh.


    Godlike


  • så lad os i det mindste hører hvorfor du blev banned? :S


  • Du skal ikke forvente at få den tilbage siden den nok slettet. Og hvis man kan så er der nok ikke nogen der gider at hjælpe dig her. Der er jo nok en grund til at du blev banned.


    FredeK

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    så lad os i det mindste hører hvorfor du blev banned? :S


    Jeg blev bannet da det lader til at jeg ikke er gammel nok. Dvs. at jeg ikke havde tjekket reglerne grundigt nok hvor der står at man skal være 18+ for at spille SL da der kan forekomme nøgenbilleder etc. skal dog siges at man skal være 13 år for at registere sig som bruger hvilket jeg misforstod. Dette mener jeg dog er langt ude da man jo i Danmark bliver buskemyndig i 15 års alderen og at man for længst får kendskab til disse ting i en meget ung alder alligevel. Det skal siges at jeg er 17 og ikke begiver mig hen i områder med disse ting da jeg alligevel synes det er latterligt. Jeg spiller Second Life for at få venner og ikke for at dyrke virtuel sex... Men vi snakker jo om et amerikansk firma der står bag SL, såå.. ;)


    Men jeg vil godt bede folk om at koncentere sig om de spørgsmål jeg stillede i min første post da jeg er ret desperat for at komme i kontakt med mine venner igen.


    På forhånd tak!


    Godlike

  • Jeg lukker hermed tråden.


    Hvis du vil ind på et forum du er udelukket fra, må du tage det op med ledelsen af det pågældende forum/spil. Uanset hvad, så må du finde et andet sted at søge hjælp end her, da vi ikke tillader hjælp til fusk og fup på Tweak.